בארץ

נתניהו עולה להתקפה: "קומץ ממומן על ידי בעלי עניין"

נתניהו בנאום תוקפני: "לא נקבל איומים נגד אישי ציבור ובני משפחותיהם כמו שקורה עכשיו בלב ליבה של תל אביב, האופוזיציה מתנהגת בחוסר אחריות, אני יודע שזה לא כולם ואני קורא לאנשים האחראים להשמיע את קולם"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (רביעי) נאום תוקפני ולוחמני במיוחד, על רקע הרצון של מפלגות האופוזיציה וחלק מחברי הקואליציה ללכת להדברות לפי מתווה הנשיא בוז'י הרצוג וסיפק בעיקר האשמות למפגינים ומי שהוא כינה שולחיהם.
נתניהו אמר בהצהרה: "חופש ההפגנה איננו רישיון לדרדר את המדינה לאנרכיה, נתניהו: יש קווים אדומים שאסור לחצות ואין זה משנה כמה עמוק הוויכוח וכמה הוא סוער. הקו האדום הוא איסור מוחלט על אלימות ואנרכיה".

לאחר מכן נתניהו נתן טיפים למפגינים ״איך כן אפשר להתנהל בדמוקרטיה״: "בהתנתקות החליטה הממשלה לעקור אנשים מבתיהם ולהוציא אנשים מקבריהם. הם יצאו למאבק ציבורי רחב והוא לא חצה קווים אדומים. המפגינים לא הכו שוטרים לא הוציאו כסף מהמדינה ולא הוציאו את דיבת ישראל בעולם".
נתניהו יצא בהמשך להגנתה של רעייתו שרה: "לא נקבל איומים נגד אישי ציבור ובני משפחותיהם כמו שקורה עכשיו בלב ליבה של תל אביב, האופוזיציה מתנהגת בחוסר אחריות, אני יודע שזה לא כולם ואני קורא לאנשים האחראים להשמיע את קולם".
לסיום תקף: "האופוזיציה מתנהגת בחוסר אחריות, אני יודע שזה לא כולם ואני קורא לאנשים האחראים להשמיע את קולם, הקומץ ממומן על ידי בעלי עניין כולל גורמים זרים, אם אתם תעברו קווים אדומים גם הצד השני יעשה זאת ונגיע לתוהו ובוהו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא ישראלים מוציאים כסף מהמדינה
    עובדיה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משקיעים זרים. אח טבעי שכשרמת הסיכון לכסף עולה כמו שבוודאי קורה כשמעבירים את כל הסמכות לראשות אחת ועוד בלי תנאי סף(אפילו עברין מורשע) יש מי שיסיט כספו למקום עם רמת סיכון נמוכה יותר.
    סגור
  • 1.
    זה הוא שמממן ביביסטים להצית (ל"ת)
    נדירה 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור