בארץ

בעקבות הפיגוע: המתנחלים הציתו עשרות בתים ורכבים באזור חווארה

על פי הצילומים והדיווחים מהשטח, עשרות בתים ורכבים נשרפים, כמו גם העצים הרבים והצמחייה שמסביב. מדווח על הרוג פלסטיני אחד מיריות. נתניהו: "אני מבקש גם כשהדם חם והרוחות לוהטות, לא לקחת את החוק לידיים. אני מבקש לתת לצה"ל ולכוחות הביטחון לעשות את עבודתם, ואני מזכיר לכם שבשבועות האחרונים הם חיסלו עשרות מחבלים ומנעו עשרות פיגועים"
מערכת ice |  2
הצתות בחווארה (צילום טוויטר)
בעקבות הפיגוע שאירע היום (ראשון) בצהריים, בו נרצחו שני האחים למשפחת יניב, המתנחלים מבצעים ברגעים אלו פעולות נקם בחווארה והישובים הסמוכים. על פי הצילומים והדיווחים מהשטח, עשרות בתים ורכבים נשרפים, כמו גם העצים הרבים והצמחייה שמסביב. מדווח על הרוג פלסטיני אחד מיריות.
 
כוחות הביטחון מסייעים למשפחות להימלט מהבתים שעולים באש ומבקשים מהפורעים לחזור אל הבתים, כאשר הם עדיין נמצא במצוד אחרי אחד המחבלים מהפיגוע. ראש הממשלה בנימין נתניהו שחרר הצהרה: "קרה היום אסון נורא. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחת יניב שאיבדה שניים מבניה היקרים, השם יקום דמם. צה"ל וכוחות הביטחון כרגע נמצאים במרדף אחר הרוצח. אנחנו נמצא אותו, אנחנו נלכוד אותו, אנחנו נבוא איתו חשבון. אני מבקש גם כשהדם חם והרוחות לוהטות, לא לקחת את החוק לידיים. אני מבקש לתת לצה"ל ולכוחות הביטחון לעשות את עבודתם, ואני מזכיר לכם שבשבועות האחרונים הם חיסלו עשרות מחבלים ומנעו עשרות פיגועים. תנו לצה"ל להשלים את המרדף, אל תיקחו את החוק לידיים וביחד ננצח את הטרור".
יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, צייצה: המחבלים שמסתובבים כעת בחווארה מציתים והורסים כל מה שנקרה בדרכם, יונקים את הלגיטימציה שלהם מחברים בכירים בממשלה הזו. לא סתם רובם מתמהמהים מלגנות את עורכי הפוגרום. את הגרורה הזאת שמאיימת על המדינה צריך לקטוע בהקדם, לפני שהיא תוביל אותנו לחורבן עד היסוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביבי המלך מקבל חנינה ופס לקיסריה (ל"ת)
    מסתמן פתרון ביניים 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה שר האוצר זה? לא כל יום פורים אדון סמוטריץ'
    חנינה לביבי המלך 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לייבוביץ צדק שכיבוש השטחים תשחית ותסכן אותנו, את כל מדינת ישראל.
    סגור