ויראלי

פרופסור ישראלי טוען: "החיילים ומתנחלים אינם חפים מפשע, הם מטרה לגיטימית"

"אני חש שאולי יש מידת צדק בעולם אם לפעמים גם המתנחבלים פושעי המלחמה מקבלים את העונש שמגיע להם", כך אמר הפרופסור מנדלסון על הפיגוע ירי בו נרצחו שני תושבי יהודה ושומרון
מערכת ice |  6
פרופסור ברק מנדלסון (צילום פייסבוק)
הפרופסור הישראלי למדעי המדינה ויחסים בינלאומיים באוניברסיטת Haverfort College בארה"ב, ברק מנדלסון, הוא לא תומך הכי גדול של מדינת ישראל והוא מדגיש את זה בכל הזדמנות שיש לו. היום, כאשר החלו לצוץ הדיווחים על הפיגוע בחווארה, הוא שיתף בחשבון הטוויטר שלו את הציוץ הבא: "רצחו ישראלים חפים מפשע? כמה ימים אחרי מסע הרג הרסני של צהל בשכם? אחרי שמתנחלים ביצעו השבוע עשרות פשעי מלחמה בכפרים פלסטינים? אני בהלם, מי היה יכול לדמיין" והוסיף מסר משלו: "נחכה עם החפים מפשע עד שנדע את זהות המתים. חיילים ומתנחבלים אינם חפים מפשע, הם מטרה לגיטימית".
בהמשך היום, הוא שיתף את הציוץ הזה: "הגדה המערבית - תקיפות המתנחלים ממשיכות גם בחווארה ובאיזורים נוספים. בחווארה מתנחל תקף בסכין פלסטיני. מתנחלים ירו ללא הפוגה לעבר עס׳ירה אלקבליה. שני פלסטינים נפצעו מתקיפת מתנחלים בג׳יביא ליד רמאללה" וכתב מעל השיתוף: "חבל שהפלסטינים אינם יכולים להגן על עצמם כי הצבא מגן על טרוריסטים יהודיים. המתנחבלים המשתוללים בחווארה כדרך הרגל הם בני מוות. אנשאללה רבים מהם יצטרפו בקרוב לשני הפושעים מהר ברכה שהפקידו ציוד היום".
גם את הציוץ הבא מנדלסון שיתף: "נשבר הלב עוד דם יהודי שנשפך: מחבל התנגש ברכב של שני צעירים יהודים יצא מהרכב וירה צרור יריות על שני היהודים ורצח אותם עד מתי נהיה כצון לטבח??? המחבל ברח כוחותינו במרדף אחריו" והוסיף איך הוא מרגיש: "לא נשבר לי הלב. אם כבר אני חש שאולי יש מידת צדק בעולם אם לפעמים גם המתנחבלים פושעי המלחמה מקבלים את העונש שמגיע להם".
עוד ציוץ ששיתף הפרופסור: "היום בשש בערב המתנחלים יוצאים לפוגרום מאורגן בחסות צה"ל. צה"ל צפוי לירות בפלסטינים שינסו להגן על עצמם ולעמוד מנגד כאשר המתנחלים מבצעים את זממם בתושבי חווארה החפים מפשע. המשטרה, אם בכלל תטרח לפתוח בחקירה, לא צפויה לאתר חשודים ולהעמידם לדין. זהו פשע בחסות החוק. כך נראה אפרטהייד" וכתב: "מאחל להפלסטינים הצלחה בהתגוננות מפני הפושעים במדים ואלו בלעדיהם. לפלסטינים יש זכות הגנה עצמית מפני התוקפנות הישראלית".
על הדיווח כי בדרך חזור מבית החולים משפחתם של יגל והלל יניב ז"ל ביקשו לעצור ולומר בדמעות פרקי תהילים בזירת הפיגוע, פרופ' מנדלסון כתב: "חבל שלא קם פלסטיני לחסל גם את חבורת הפושעים הזאת". 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נבלה
    אמנון דדון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכאלה מגיע שואה
    סגור
  • 5.
    זה מספר הטלפון שלו למי שרוצה להתקשר או לשלוח הודעה
    ברק מנדלסון 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    6105514345
    סגור
  • 4.
    כל אחד מוצא את הדרך שלו לקבל 15 דק' בתקשורת
    קובי 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש דפוק מהיסוד, רקוב מוסרית יותר מפלסטיני שקם לרצוח אנשים בדרך (כי הוא עוד יכול לדבר על נרטיב ואיזשהו "צדק" שהוא חושב שהוא אוחז). אבל מישהו שמקדם אלימות ורצח במקום להבין שאין לא מקום והצדקה (בא נניח שהוא לא בעד רוסיה מול אוקראינה, למרות שמהגישה שלו זה מתבקש) - אין נבלים גדולים מזה. שלא תחשבו שזה מפריע לו אגב להיות בתפקיד הנבל המרושע - מתחבר לאישיות עם הרבה שריטות ודרך לקבל תשומת לב (במקום כישרון נניח).
    סגור
  • 3.
    עוד יהודון חולה נפש . גיבור מרחוק . (ל"ת)
    קיבוצניק 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    נכנסתי לטוויטר של הקאפו הזה. אין מילים. מאז הקאפואים
    TAMUZ 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בגיטאות ובמחנות לא קמו מתוך עמנו צוררים בני מוות מהזן הזה. הוא ובני מינו גם תומכים בהתלהבות בכנופיות הסמאל-פאשיסטיות הטרוריסטיות שמשתוללות במרחב הציבורי - באייהוד ברח, בחולדהי, ביללון. עת צרה היא ליעקב, וממנה *בעז"ה* יוושע.
    סגור
  • 1.
    אשפה אינטלקטואלית וטינופת אנושית. (ל"ת)
    לבנת חבלה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור