בארץ

אלמוג כהן השתולל על כסיף וסינן לעברו: "אוסקוט! ברה! ברה!"

הרפורמה המשפטית שהתקדמה שלב במהלך הלילה עוד נותנת אותותיה ובפרט הסצנה  בה ח"כ אלמוג כהן נציגה הבולט של עוצמה יהודית במהלכה לעג בצורה חריגה ליריביו הפוליטיים. על טיבי אמר: "בכלב שלי לא הייתי נותן לו לטפל". על ח"כית מיש עתיד: "זאת עם הקול של מי שעושה ספונג'ה" 
דוד זולדן | 
עופר כסיף, אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית מוסיף למשוך תשומת לב תקשורתית והפעם יש שיאמרו שהלך קצת רחוק הפעם. במהלך ההצבעות במליאת הכנסת על הרפורמה המשפטית הפעיל כהן לייב בפייסבוק שנמשך זמן ארוך מהרגיל ובו תיעד את עצמו מתבטא בחריפות יתרה כלפי חברי כנסת מהאופוזיציה.
במהלך השידור נשמע כהן צועק על חבר הכנסת עופר כסיף: "אוסקוט! ברה! ברה!" ונימק את התנהגותו: "אתה מדבר אליהם בשפה שלהם הם מבינים אותך. כמו כבש צריך לדבר אתו כי הוא לא מבין עברית". על חבר הכנסת אחמד טיבי אמר כהן: "זה רופא - בכלב שלי לא הייתי נותן לו לטפל".
מטיבי עבר בלהט למירב בן ארי מיש עתיד: "זאת עם הקול של מי שעושה ספונג'ה". היום כהן התייחס בציוץ בדף הטוויטר שלו והסביר את עצמו: "אתמול במהלך הלייב שהעליתי ממליאת הכנסת כיניתי את חברתי ח"כ מירב בן ארי באמירה לא מוצלחת, ועל כך התנצלותי. מעריך אותך מאוד מירב, סליחה".
ח"כ אחמד טיבי הגיב לדבריו של כהן ועקץ בארסיות: "כשאין צוואר, החמצן מגיע לאט למוח, זו בעיה. עם האנשים האלה בנימין נתניהו עושה את מה שנקרא הרפורמה המשפטית. תחתית שרשרת המזון האנושית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה