בארץ

ח"כ אלמוג כהן נגד ראש השב"כ: "הוא פקיד, שימגר טרור במקום להזהיר"

ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית ממשיך לטלטל את הקואליציה ולאיים על שלמותה לאור אכזבתו מהתנהלות הקואליציה אל מול גל הטרור הנוכחי: "הפתיל שלנו קצר. צריך לסגור את הטיקטוק בכל מזרח ירושלים - זו זירת הסתה מטורפת"
דוד זולדן | 
אלמוג כהן, רונן בר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, אוליביה פיטוסי)
ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית מציב יעד חדש ואומר: "הייתי מוריד את הטיקטוק בכל מזרח ירושלים - זו זירת הסתה מטורפת המייצרת את המפגע הבא". ח"כ כהן התבטא נגד ראש השב"כ ואמר כי: "הוא פקיד, שימגר טרור במקום להזהיר".
לדברי כהן: "צריך לרתום את כל המערכות לטובת יצירת הרתעה. הדבר השני שהייתי עושה זה טבעת חנק מסביב לשכונות - פעילות אינטנסיבית בכל לילה ובידוד של השכונות המועדות לפורענות". כהן אמר גם דברים שלא ינעמו לאוזנו של רה"מ נתניהו: "אנחנו מקבלים מוצר אחר ממה שהובטח לנו - טפטופים של רקטות ופיגועים. התגובה לפיגועים צריכה להיות הרבה יותר מוחצת ונחרצת. אנחנו המדינה היחידה שמקבלת את הרמדאן חודשיים לפני, אי אפשר להתנהל ככה".
את הדברים אמר כהן בראיון ל-ynet radio והמשיך לטעון בלהט כי: "בסופו של יום אנחנו יושבים בממשלה ויש לנו שותפים, אנחנו מצפים מהם לעשות סוויץ'. הבטחנו לציבור הבטחה מאוד בסיסית ופשוטה - ביטחון אישי ומשילות. בסוף אנחנו צריכים לקבל את הכלים. אנחנו חייבים לגייס שוטרים, לשפר את שכרם ולעצור את האוטונומיה בבתי הכלא. הפתיל שלנו קצר. אם נהיה במקום שלא נוכל לספק לבוחרים את מה שהבטחנו, לא נוכל להמשיך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה