בארץ

אלמוג כהן מזהיר: "האיום רציני, לא נוכל להיות חלק מהממשלה"

אכזבתם הגלויה של השרים איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' מהמדיניות הביטחונית של רה"מ נתניהו מחלחלת לשורות המפלגה. חבר הכנסת אלמוג כהן מסלק את הספקות ומתרגם את החששות למעשים: "אם לא נקבל את הכלים הראויים כדי לבצע את המשימה לא נוכל להיות חלק מהמשימה"
דוד זולדן | 
אלמוג כהן, בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אלכס קולומויסקי, יונתן זינדל)
חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית, לא נותר אדיש לדבריו של יו"ר מפלגתו איתמר בן גביר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' שמבהירים כי בהעדר גיבוי מוחלט לא ימשיכו לשבת בממשלה.
בראיון לרדיו 103FM, אמר כהן: "אני מוכרח לומר שהממשלה עדיין בחיתוליה אבל כרגע ממה שאנחנו רואים אנחנו לא מרוצים. אנחנו לא רואים שינוי מדיניות שעליו הסכימו כל הצדדים שהתכנסו בכדי להקים קואליציה רחבה. בסופו של דבר, כן, לא לנער הזה פיללנו".
כהן ציין עוד ואמר כי: "אנחנו נלחמים פה כדי להביא ביטחון אישי, קונצנזוס ציבורי, ואם לא נקבל את הכלים הראויים כדי לבצע את המשימה לא נוכל להיות חלק מהמשימה, בוודאי".
כהן התייחס גם לאיומים שהשמיע יו"ר מפלגתו על פרישה מהממשלה: "כן, האיום מאוד רציני. בסוף, נבחרנו ברוב מאוד גדול של ציבור רחב שיודע בדיוק מה הוא רוצה, הוא רוצה פה ביטחון אישי, משילות, אכיפה שוויונית ולא בררנית".
"בסופו של יום כפי שאתם מקבלים את הכלים כדי להצליח במשימה שלכם, גם לנו יש רצון שהוא מאוד טבעי. אנחנו לא באים לחפש ג'ובים או תפקידים, זה לא מעניין. אנחנו באים בכדי באמת לבוא וליצור פה שינוי רחב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה