בארץ

מתחמש: המהלך של אדאני לניקוי החשדות נגדו

הקונגלומרט, בראשות המיליארדר גוטם עדאני, שכר את שירותי פירמת רואי חשבון גרנט תו'רנטון. המינוי מהווה את המאמץ הגדול הראשון של קבוצת עדני להגן על עצמה בעקבות דו"ח של הינדנבורג ב-24 בינואר
מערכת ice | 
גאוטם אדאני (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
קבוצת אדאני ההודית, מינתה את חברת רואי החשבון גרנט ת'ורנטון לביקורות עצמאיות של כמה מהחברות שלה, במטרה להפריך את הטענות של חברת השקעות הינדנבורג, שפגעו במניות ובאג"ח שלה. המינוי מהווה את המאמץ הגדול הראשון של קבוצת עדני להגן על עצמה בעקבות דו"ח של הינדנבורג ב-24 בינואר, שהאשים אותה בשימוש לא ראוי במקלטי מס בחו"ל ובמניפולציות במניות.
הקונגלומרט, בראשות המיליארדר גוטם עדאני, הכחיש בתוקף את ההאשמות אך המשקיעים עדיין מודאגים. מניות שבע החברות הבנות הרשומות של הקבוצה איבדו במצטבר כ-120 מיליארד דולר בשווי שוק בשלושת השבועות האחרונים. קבוצת אדאני אמרה בשבוע שעבר שהיא שוקלת הערכה עצמאית של סוגיות הקשורות לציות לחוק, עסקאות צדדים קשורים ובקרה פנימית, בעקבות דוח הינדנבורג.
קבוצת עדני ביקשה להרגיע את המשקיעים אמש (שני) ואמרה שיש לה תזרימי מזומנים חזקים, התוכניות העסקיות שלה ממומנות במלואן וכי היא "בטוחה ביכולת המתמשכת של התיק שלנו לספק תשואות מעולות לבעלי המניות". אבל הלחץ הרגולטורי גדל. הרגולטור של השוק בהודו אישר ביום שני שהוא חוקר את הדו"ח של הינדנבורג, כמו גם את פעילות השוק מיד לפני ואחרי פרסום הדו"ח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה