בארץ

בן גביר מבעיר את השטח? "הדברים שלו יכולים לגרום לרצח ילדים"

גל הטרור מרים ראש והשר בן גביר דורש תגובות חריפות לטיפול בטרור אלא שדווקא בקואליציה נשמעים דברי ביקורת נגד השר 
דוד זולדן |  1
אורי מקלב, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אורן בן חקון)
סגן השר הרב אורי מקלב שהפיגוע בסוף השבוע אירע סמוך לשכונת מגוריו פותח במתקפה חריפה על השר איתמר בן גביר בעקבות גל הטרור שעולה דרגה.
"חכמים היזהרו בדבריכם. קצת צניעות וקצת זהירות. יש אינפלציה בסיסמאות. הממשלה והקבינט יקבלו החלטות. לא מקבלים החלטות ברחוב", אמר מקלב אצל קאהן וחכם ברדיו "קול חי".
 

"הסלמה בהר הבית מביאה לפיגועים. כל אחד צריך לקחת אחריות על המעשים שלו ולדעת שהדברים שלו יכולים לגרום לרצח של ילדים", האשים סגן השר אורי מקלב את השר לביטחון פנים.
בערב יום השבת האחרון התרחש פיגוע נוראי בירושלים. אמש נודע כי פצוע נוסף מהזירה, ילד בן 8 בלבד, נפטר מפצעיו וייטמן לצד אחיו הקטן בן ה-6 שנפטר ביום הפיגוע. אירועים אלו עוקבים לאלו שהתרחשו לפני כשבועיים בירושלים גם כן והביאו לנרצחים נוספים. בעקבות המתיחות קרא אמש השר איתמר בן גביר להתחלת מבצע חומת מגן 2 וספג לא מעט ביקורות.
בן גביר מצדו לא מתרגש מהביקורת ונחוש להוציא לפועל את תכניותיו: "אני נחוש להוציא לפועל חומת מגן 2 בירושלים. לידיעת הגורמים שמתדרכים נגדי, בסמכות המשטרה, להרוס בתים לא חוקיים, לעצור יותר מ-150 יעדים ולפשוט על הבתים, לעצור את ההסתה במסגדים, לעצור חייבי מס ועוד רבות. ישיבת הקבינט חשובה ואבקש שם דברים נוספים, אבל המשילות חשובה מאוד ואני אדאג שכך יהיה.
לאור המצב תתקיים היום ישיבת קבינט מדיני בטחוני ובו צפוי השר לחזור ולהתעקש על צעדים נוספים, כך על פי ציוץ ממוצאי שבת: "נחוש להוציא לפועל חומת מגן 2 בירושלים... ישיבת הקבינט חשובה ואבקש שם דברים נוספים, אבל המשילות חשובה מאוד ואני אדאג שכך יהיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקלב מבעיר את השטח אומר לרוצחים שגם בן גביר אשם ברצח יה
    נהר 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקלב .אתה בושה לדגל התורה
    סגור