בארץ

בן גביר ממשיך להתעקש: "נחוש להוציא לפועל חומת מגן 2"

בעקבות האירועים הכואבים מהסופ"ש האחרון ואלו שקדמו לו, היום יתכנס הקבינט המדיני ביטחוני בו צפוי השר בן גביר לחזור ולדרוש לקיים מבצע חומת מגן 2: "ישיבת הקבינט חשובה ואבקש שם דברים נוספים, אבל המשילות חשובה מאוד ואני אדאג שכך יהיה"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר בזירת הפיגוע בירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בערב יום השבת האחרון התרחש פיגוע נוראי בירושלים. אמש דווח כי פצוע נוסף מהזירה, ילד בן 8 בלבד, נפטר מפצעיו וייטמן לצד אחיו הקטן בן ה-6 שנפטר ביום הפיגוע. אירועים אלו עוקבים לאלו שהתרחשו לפני כשבועיים בירושלים גם כן והביאו לנרצחים נוספים. בעקבות המתיחות קרא אמש השר איתמר בן גביר להתחלת מבצע חומת מגן 2 וספג לא מעט ביקורות.
לאור המצב יתקיים היום (א') ישיבת קבינט מדיני בטחוני ובו צפוי השר לחזור ולהתעקש על צעדים נוספים, כך על פי ציוץ ממוצאי שבת: "נחוש להוציא לפועל חומת מגן 2 בירושלים... ישיבת הקבינט חשובה ואבקש שם דברים נוספים, אבל המשילות חשובה מאוד ואני אדאג שכך יהיה".
כזכור דבריו של השר אמש לא תואמו מול שר הביטחון וראש הממשלה ובהתאם גררו ביקורות רבות. בין מבקריו הרבים היה המפכ"ל לשעבר משה קראדי שאמר בריאיון אמש: "בן גביר הוא פירומן עם טנק דלק שמפזר אמירות בלי היתכנות. מבצע כזה דורש עבודה מוקדמת של חודשים... בן גביר לא מבין את זה, כי בחייו הוא לא היה אפילו מפקד חצי חוליה מצומצמת ולא לבש מדים. הוא קיבל תפקיד שגדול עליו בעשרה מספרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה