בארץ

שבת חמישית ברציפות: מחאה ברחבי הארץ נגד הרפורמה המשפטית

המחאה לא שוככת. עשרות אלפי אנשים יצאו זו השבת החמישית ברציפות במספר מוקדים ברחבי הארץ בקריאה לעצור את הרפורמה המשפטית אותה מובילים נתניהו ולוין
מערכת ice | 
יאיר לפיד במחאה (צילום אלעד גוטמן)
שבת חמישית ברצף בה יוצאים להפגנות עשרות אלפי אנשים נגד הרפורמה המשפטית במספר רב של מוקדים.
ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, וחברי הכנסת של יש עתיד יצאו הערב למחות ברחבי הארץ. מהמפלגה נמסר: "אנחנו לא מוכנים לחיות במדינה שאינה דמוקרטית ואנחנו לא נפסיק להיאבק על המדינה האהובה שלנו".

הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ גדי איזנקוט, קרא לפעולה: "כבכל מוצאי שבת, זכות להימצא בין המונים שנאבקים על עתיד ישראל היהודית והדמוקרטית! השבוע זכות מיוחדת, להפגין יחד עם קבוצת לוחמים הולכת וגדלה – 'אחים לנשק' שייצאו במסע למען הדמוקרטיה ברביעי ויסיימו אותו בשישי ב-12 בבית המשפט העליון".
גם המפכ"ל לשעבר, רוני אלשיך, הצטרף למחאה בכיכר הבימה ואמר: "כשומר מצוות אני חייב להודות כי אין גם שום דבר 'יהודי' במה שמוצע היום... המוצע הוא בגדר 'מהפכה משטרית' לא פחות מכך", הוסיף. "ריסון הכוח, הוא ערך יהודי בסיסי ועמוק, שאסור לנטוש אותו".
לא רק פוליטיקאים ואנשי ביטחון לוקחים חלק במחאות, גם הזמרת רונה קינן, שהגיעה לכיכר הבימה, דיברה מתוך פחד: "אני נמצאת כאן היום כי אני מפחדת. אני מפחדת שהבית שלי כפי שאני מכירה אותו בעוד זמן מאוד קצר כבר לא יהיה הבית שלי. זה אמנם בית לא מושלם, אבל זה הבית היחיד שיש לי. אני לא מרגישה שיש לי את הפריווילגיה לשתוק. אין לנו הרבה זמן לשתוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה