בארץ

דרעי הגיע לישיבת הממשלה אחרי שצלמי העיתונות יצאו

יו"ר ש"ס, אריה דרעי הגיע לישיבה הממשלה למרות שבג"ץ פסל אותו מלכהן בה וחרף ההפצרות של היועמ"שית מיארה לקיים את פסק הדין לאלתר. בדבריו בפתח הישיבה נתניהו כיבד את דרעי בתארים כמו: "המשנה לראש הממשלה ושר הבריאות דרעי" ובהמשך הודה לו על אישור סל התרופות
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו ואריה דרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר ש"ס, אריה דרעי הגיע לישיבה הממשלה למרות שבג"ץ פסל אותו מלכהן בה. נתניהו הודה לו על אישור סל התרופות - ולא התייחס לפסיקת בג"ץ, ההפגנות ופינוי המאחז. דרעי הגיע לישיבה חרף המכתב של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה לנתניהו הדורשת לאכוף את החלטת בג"ץ לאלתר.
בדבריו בפתח הישיבה נתניהו כיבד אותו בתארים כמו: "המשנה לראש הממשלה ושר הבריאות דרעי" ובהמשך הודה לו על אישור סל התרופות. לאחר מכן הוא הזכיר את פגישתו עם היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית ג'ייק סאליבן. נתניהו התעלם במופגן מפסיקת בג"ץ על דרעי ופיטוריו וגם מפינוי המאחז בשישי, מהפגנת נציגי הציונות הדתית וממפגן ההמונים נגד הממשלה אמש.
על ביקור סאליבן אמר נתניהו כי הוא "מתקיים בזמן מיוחד. זמן של אתגרים רציניים לביטחון הלאומי שלנו והזדמנויות רציניות לשלום עם שכנינו. במוקד השיחות בינינו עמדו האתגרים הביטחוניים האזוריים, וכמובן בראשם איראן, וכן דרכים לשיתוף הפעולה בינינו מול אתגר משותף זה. אני חייב להגיד שיש רצון הדדי אמיתי להגיע להבנות בנושא זה, שהוא בעל חשיבות מכרעת לביטחון המדינה. הדיונים בנושא יתקיימו בשבועות הקרובים בין ירושלים לוושינגטון".
מעיסוק בביטחון נתניהו עבר לדבר על סוגיות כלכליות: "מדינת ישראל סיימה בהצלחה אדירה הנפקה של אגרות חוב ממשלתיות. המדינה גייסה ממשקיעים מוסדיים בינלאומיים שני מיליארד דולר, כשהביקושים הגיעו ללמעלה מ-10 מיליארד דולר. זה כמובן בניגוד גמור לקמפיין ההפחדה שמובילה התקשורת נגד הממשלה. השווקים לא קונים את זה. לא רק שהם לא קונים את זה, הם הולכים בהיפך הגמור. העולם דווקא כן מאמין במדיניות שלנו, הוא מאמין בכלכלת ישראל, הוא מאמין בהנהגה של מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה