בארץ

גלית דיסטל-אטבריאן נגד חדשות 12: "מכונת הרעל הביביסטית"

עם כניסתה לתפקיד השרה במשרד ראש הממשלה, גלית דיסטל- אטבריאן, לא מוכנה לשתוק. אמש (שבת), השרה הטרייה צפתה בחדשות סוף השבוע בחדשות 12 ובסדרת ציוצים זועמת תקפה את הערוץ
מערכת ice |  4
גלית דיסטל אטבריאן (צילום יונתן סינדל פלאש90)
גלית דיסטל אטבריאן, שרה במשרד ראש הממשלה מטעם מפלגת הליכוד, תוקפת את ערוץ 12 בסדרה של ציוצים זועמים לאחר שצפתה בחדשות סוף השבוע של הערוץ  – "עוד כתבה פסאודו גזענית על מכונת הרעל הביביסטית".
"אני כבר באמת לא יודעת מי עדיין קונה את האריזה הקומית לפי קומץ גולשים הם פני הליכוד או הדיכוטומיה המבדרת לפי רק בקרב מצביעי הליכוד יש אנשים שמקללים או מתנהגים לא יפה", כתבה השרה הטרייה ופנתה להאשים.
  "איפה הייתה הדאגה הכנה של עורכי חברת החדשות כשמפגיני שמאל מוכי שנאה מטורפת פרצו את החומה בבלפור עד שכל משפחת נתניהו הובהלה למקום מוגן ובטוח?", שאלה והמשיכה. "איפה הייתה דאגתם ההו כה אותנטית כשתמונות של נתניהו עם חבל תלייה נתלו כמיצגי אמנות?".

במהלך ציוצה האשימה דיסטל אטבריאן את הערוץ גם בגזענות. "הערוץ שונא המזרחים הזה נלחם בכל כוחו נגד הבחירה הדמוקרטית של ישראל השנייה ובאותה נשימה גם מעז להטיף לנו על תרבות ודרך ארץ כי איזו גולשת אנונימית קיללה את בנט ברשת".
"אנחנו רואים לכם ממאדים. אתם מביכים. ורעים. וגזענים נורא. ועוד נגד מי? נגד מי? נגד אלה שמעניקים לכם פרנסה למען השם. שותים את הכסף ויורקים בפרצוף. חברת החדשות של ערוץ 12 היא נדבך עצום בדיכוי מחצית מאזרחי ישראל ואחד הגורמים המרכזיים להפיכה השלטונית שהתרחשה כאן. והם גם מטיפים לנו, אבדה הבושה", סיכמה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ניתוק מעטיני המדינה
    המשלח 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין צורך להמשיך ולהניק את ערוצי התעמולה בחסות שקרי ותועלמני BDS. הגיע הזמן להקצות כסף לערוץ היחידי שמראה אמת גם שזה לפעמים פוגע בימין. אךהאמת הצרופה והעיתונאות ללא מסכות וצביעות נר לרגליו. אני אוהב את ערוץ 14 כי הם עמך וללא הבעות פנים מפגרות כמו שיונית אוהבת וחושבת שזה מזיז לנו את הבי.. ינון, אראל, מגי, שרון, ברדוגו ועוד רבים וטובים שואלים שאלות נוקבות ואמיתיות ולא שוכחים את ההיסטוריה ובטח לא אמירות נבובות של עיתונאי החצר של מפלגת הליצנפיד.
    סגור
  • 3.
    אגו בשמיים
    מאי. גולן 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתברר שפקקית האקונומיקה המטורללת, פיתחה גם אגו מרקיע לשמיים. אחרי שייללה למה לא קיבלה מישרד (והיא, כולה מוצנחת שנה וחצי מטעם הקיסר), עכשיו קיבלה בזכות הבן Z, תפקיד שרה במישרד ראש הממשלה, (זה שכאמור, העיף אותה בבעיטה רגע קודם). תקשיבי טוב, העציץ במישרד ראש הממשלה יעשה יותר ממך. עצם הסכמתך לקבל תפקיד חסר כל השפעה, מראה על אגו מנופח (אחרי שני פרסי אופיר כמובן), מה תעשי שם, תתבכיני על ערוץ 12? תתבכיני עוד פעם על העדפת אשכנזים? את לא מרגישה ממש אבל ממש פטתיתי?
    סגור
  • 2.
    צודקת
    סימה 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקשורת בושה
    סגור
  • 1.
    הדוברת חרשת?
    דין הדינה 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה?!!! הדוברת לא שומעת את כל מה שהיא עצמה אומרת?! היא עצמה חלק בלתי-נפרד ממכונת הרעל של הביביזם, והיא זו שיודעת לכאורה, בזכות מי הגיעה לכנסת. רמז לכאורתי: תשאלו את המנהל של משרד ההסתה הפרטי-משפחתי של ביבי (על-חשבון המדינה ו/או הליכוד, לכאורה). ואכן, לא צריך היום הרבה מסיתים. במיוחד כאשר בדיקה וחקירה מקצועית תגלה, לכאורה, תבנית הפצתית של ההסתה הביביסטית. למשל, הבן מצייץ דבר הסתה ברמה פלילית, לכאורה. האבא מגנה (חה, חה, חה?) וכך דברי ההסתה מקבלים תפוצה אקספוננציאלית בכל אמצעי התקשורת והרשתות החברתיות. (יש אצלי רשימה של דוגמאות לתבנית ההפצה הזו) אז, לבעלת הפה הנ"ל, להזכירך: אם בפוליטיקה שלנו כבר לא יהיו הבן ואביו (בסדר החשיבות הזה) ולא תהיה מכונת הסתה ביביסטית- אז איך יהיה לך קיום פוליטי במקומותינו? 'לכאורה' במקומות הנדרשים. גילוי נאות: לא רואה ערוץ 12 פרט ל'ארץ נהדרת'
    סגור