בארץ

אריה דרעי מעורר כעס בתוך ש"ס וזאת הסיבה לכך

יו"ר המפלגה קיבל שני תיקים בכירים מאוד ועל אף זאת, בש"ס כועסים על כך שהוא שומר את התפקידים לעצמו ולא מתחלקים עם ח"כ אחרים
מערכת ice | 
אריה דרעי (צילום הדס פרוש פלאש 90)
במפלגת ש"ס כועסים. הפעם זה לא על ליברמן, לא על שמאל, לא על ביבי, אלא על...אריה דרעי. יושב ראש המפלגה קיבל במהלך משא ומתן קואליציוני שני תפקידים בכירים, כאשר יכהן במקביל גם במשרד הבריאות וגם במשרד הפנים. על אף העובדה הזאת, לא פחות משני ח"כים של ש"ס יכנסו למשרד הרווחה ויכהנו כשרי הרווחה ברוטציה - יעקב מרגי ראשון ויואב בן צור שני.
בש"ס לא ממש מרוצים, בלשון המעטה, מהמהלך של דרעי, שבמקום למנות את אחד מהשנים במשרדים שעליהם הוא אחראי, העדיף לשלוח את שניהם למשרד אחר ולהימנע ממאבקי כוח. היחיד שכן יכול לחייך בעקבות ההחלטות של יושב ראש המפלגה, הוא מיכאל מלכיאלי, שקיבל את התפקיד החשוב עבור המפלגה - שר הדתות.
לפני יומיים (שלישי), בתום לילה ארוך בכנסת, אושר חוק דרעי-סמוטריץ', המכשיר את מינוי אריה דרעי לשר בממשלה חרף הרשעתו בפלילים ומינוי בצלאל סמוטריץ' לשר נוסף במשרד הביטחון. החוק שאושר, קובע כי הגבלת הכשירות למינוי אדם לשר בשל הרשעתו בעבירה תתקיים, רק אם נידון לעונש מאסר בפועל. כזכור, דרעי נידון למאסר על תנאי בהסדר טיעון שכלל את התפטרותו מהכנסת. עוד קובע החוק החדש כי בנוסף לשר הממונה על משרד, הממשלה ראשית למנות באישור הכנסת שר נוסף למשרד, כך שבאותו משרד יכהנו בו זמנית שני שרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה