בארץ

פיגוע בכפר קאסם: שני שוטרים נדרסו ונורו לעברם יריות

שני שוטרים נדרסו ונורו לעברם יריות בעת פעילות בכפר קאסם, ונפצעו באורח קל. ברכבו של המחבל שחוסל, ערבי ישראלי תושב המקום, נמצאה סכין ובמבנה ממנו יצא אותרו רובה מסוג קרלו, בקבוקי תבערה ותחמושת
מערכת ice | 
הדריסה בכפר קאסם (צילום צילום מסך מטוויטר)
חשד לפיגוע דריסה משולב ירי שבוצע הלילה (בין חמישי לשישי) בכפר קאסם על ידי נהג ערבי ישראלי תושב המקום: שני שוטרים נדרסו על ידי רכב ונפצעו קל מירי שבוצע לעברם הלילה. המחבל נורה ונהרג.
האירוע החמור שתועד בסרטון, אירע בעת פעילות כוחות הביטחון בעיר כפר קאסם, שהגיעו למקום בעקבות דיווח על אירוע פלילי. מחקירה ראשונית עולה כי לעבר השוטרים שצעדו בכביש נורו יריות, ורכב דהר לעברם. השוטרים הגיבו בקור רוח והגיבו בירי לעבר הרכב. הנהג, נעים בדיר, בן 23 מכפר קאסם, נפצע באורח קשה ומאוחר יותר מת מפצעיו.

שני שוטרים נפצעו באורח קל, קיבלו טיפול ראשוני בזירה ובהמשך פונו לבית החולים. כוחות מיוחדים הוקפצו למקום וביצעו סריקות נרחבות אחר חשודים נוספים בסיוע מסוק. בסריקות במבנה ממנו יצא המחבל, נמצאו בקבוקי תבערה, רובה מאולתר מסוג קרלו ותחמושת. ברכב הדורס נמצאה סכין.
 
מפקד מחוז מרכז של המשטרה, ניצב אבי ביטון, הגיע למקום ואמר כי ככל הנראה מדובר בפיגוע שתוכנן כמה ימים קודם לכן. הוא שיבח את פעילות השוטרים ואמר כי "פעלו בצורה נחושה מאוד והביאו לסיום מהיר של האירוע, עם חיסול המחבל. כך מצופה מהשוטרים שלנו באירוע כזה".
השב"כ עצר כמה מבני משפחתו של המחבל לחקירה, במטרה לחקור אם מישהו ידע על כוונותיו או היה שותף לפיגוע. ככל הידוע המחבל לא היה מוכר למשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה