בארץ

בנימין נתניהו בהכרזה דרמטית: "עלה בידי להקים ממשלה"

בנימין נתניהו הכריז בפניו הנשיא בוז'י הרצוג: "בזכות התמיכה הציבורית העצומה לה זכינו בבחירות האחרונות, אני מודיע לך שעלה בידי להקים ממשלה שתפעל לטובת כל אזרחי ישראל". צפו בשיחת הטלפון
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כמעט חודשיים עברו מאז הבחירות החמישיות בשלוש השנים וחצי האחרונות, בהן גוש הימין ניצח ובענק, בנימין נתניהו הודיע אמש (רביעי) לנשיא יצחק הרצוג כי עלה בידו להקים ממשלה.
ראש הממשלה המיועד נתניהו התקשר לנשיא הרצוג והכריז בפניו: "כבוד הנשיא, בזכות התמיכה הציבורית העצומה לה זכינו בבחירות האחרונות, אני מודיע לך שעלה בידי להקים ממשלה שתפעל לטובת כל אזרחי ישראל". הממשלה הבאה תורכב מהסיעות: הליכוד, ש״ס, הציונות הדתית ויהדות התורה. חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד התייחס גם הוא להודעה של נתניהו כשאמר: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לממשלת ימין על מלא. עכשיו הזמן למשול. בהצלחה לראש ממשלת ישראל הנכנס בנימין נתניהו".
גם בצלאל סמוטריץ', איתו היו מחלוקות עד הרגע האחרון, אמר: "ההסכם הקואליציוני וקווי היסוד הם הצהרת הכוונות וקריאת הכיוון של הממשלה הזו. בע״ה נעבוד יחד ארבע שנים למען אזרחי ישראל כולם. נפתח את ההתיישבות בנגב, בגליל וביו״ש, נתקן בע״ה את מערכת המשפט הישראלית כפי שהתחייבנו בתוכנית חוק וצדק, נחזיר את המשילות לנגב ולערי ישראל, נחזק את זהותה היהודית של מדינת ישראל, בע״ה נחזק את הכלכלה הישראלית ונפתח שווקים וחסמים שיחזקו את מדינתנו האהובה".
עוד הוסיף סמוטריץ' כי "יחד, נדאג לקידומה של מדינת ישראל ונביא אותה לגבהים חדשים. השנים הקרובות יהיו לא פשוטות ואנו ניצבים מול שינויים גדולים בכלכלה העולמית. מדינת ישראל תהיה אי של יציבות, צמיחה ושגשוג. אזרחי ישראל, מימין ומשמאל, אנשי הנגב וההר, אנשי העיר והכפר, דתיים, חילונים, מסורתיים וחרדים, אזרחי ישראל כולם, נעשה כל שביכולתנו להמשיך ולהצעיד את מדינת ישראל קדימה ולהביא לכל אחת ואחד מכם ימים טובים. חנוכה שמח".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תיקשורת בישראל נגד עם ישראל רשת ב בראש חייבים לסגור
    יקי 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבוקר אני מדליק רדיו לחדשות 7 מיד מתחילה פרשנות נגד הליכוד והממשלה במקום להודיע עלה בידי של ראש הממשלה המיועד ולברך בהצלחה המגעילים ממשיכים להסית
    סגור