בארץ

הגיע הזמן לתרום: עמותת "זה בנפשי" יוצאת לקמפיין גיוס

עמותת "זה בנפשי" המסייעת לילדים ונוער הנמצאים באשפוז פסיכיאטרי, יוצאת במבצע חשיפה וגיוס המונים לטובת הרחבת פעילות העמותה
מערכת ice | 
עירית גלוסקינוס (צילום שלי פדן לורבר)
עמותת "זה בנפשי" התומכת בילדים ונוער בזמן אשפוז פסיכיאטרי בעקבות משבר נפשי, יוצאת לקמפיין חשיפה וגיוס המונים. העמותה הוקמה לפני כשנתיים על ידי עירית גלוסקינוס במטרה לשפר את איכות חייהם של ילדים ובני נוער המתמודדים עם משבר נפשי ומאושפזים במרכזי בריאות הנפש.
מטרת קמפיין הגיוס היא להרחיב את פעילות העמותה כך שתוכל לפעול כבר השנה בעוד שני מרכזים לאשפוז פסיכיאטרי, להגדיל את מערך התמיכה למשפחות בפריסה ארצית, לקיים עוד אירועי משפחות וקבוצות תמיכה, ולספק לילדים ובני הנוער המאושפזים רגעים של אור ותקווה בהתמודדות המורכבת, הארוכה והקשה שלהם.
למעשה העמותה פעילה כיום ב-3 מרכזי בריאות נפש לילדים ובני נוער במגוון תחומים מחיי היומיום. בנוסף לכך, העמותה פועלת בפן ההוליסטי של המשפחות על-ידי קבוצות תמיכה להורים ולאחים, וקיום ימי העשרה המהווים מקום להכלת הקושי וההתמודדות המורכבת שלהם.
יחד עם הפעילות השוטפת, עמותת "זה בנפשי" פועלת על מנת לספק סיוע והקלה בהתמודדות עם הקשיים, ההסתרה והעומס, ויצירת שינוי תודעתי בציבור ביחס לילדים ובני נוער המתמודדים עם בעיות נפשיות.
עירית גלוסקינוס, מנכ"לית העמותה: "כיום יש עליה מתמדת בילדים ובני נוער המתמודדים עם קשיים ואתגרים נפשיים. המספרים ממשיכים לגדול והמערכת הציבורית – אין לה מענים מספקים." טלי, ביתה של עירית, שיזמה את הקמת העמותה: "אני רוצה שאף ילד לא ירגיש את הבושה שאני חוויתי".
המעוניינים לתרום מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של עמותת "זה בנפשי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה