בארץ

סופית: יריב לוין ימונה ליו"ר הכנסת הזמני

אחרי דיונים ושמועות רבות ההחלטה נפלה. מינויו של לוין נוח מאוד לנתניהו, כאשר מצד אחד הוא גם יכול להפוך למינוי קבוע ומצד שני, על פי הערכות - אם יתבקש, יעבור לתפקיד אחר בממשלה
מערכת ice |  1
יריב לוין (צילום דוברות הכנסת)
אחרי סאגה לא קטנה סביב מינוי לתפקיד יו"ר הכנסת הזמני, נפלה ההחלטה - יריב לוין הוא זה שיזכה בתור, במהלך ההצבעה שתתקיים מחר (שני), כאשר לנתניהו נותרו 17 ימים להרכיב ממשלה. כזכור, לוין כבר כיהן בעבר בתפקיד זה במשך שנה בין מאי 2022 ליוני 2021 בכנסת ה-18.
הוא נבחר לתפקיד על פני שמות אחרים שהיו מועמדים כמו: דודי אמסלם, יואב קיש, דני דנון ואופיר אקוניס. במקביל, לוין ממשיך להיות מועמד חזק לקבל את תפקיד שר המשפטים ועם זאת, בליכוד מעריכים כי יש סיכויים לא מבוטלים שמינויו ליו"ר הכנסת יהפוך לזמני. במידה וזה אכן יקרה - תיק המשפטים ככל הנראה יעבור לנציג אחר של הליכוד. נתניהו מצידו סומך על לוין כי במידה ויתבקש - יתפטר מהתפקיד הזמני ויקבל סמכויות אחרות בממשלה.
בשבוע שעבר, לוין עמד במרכזה של סערה אחרת בליכוד, כאשר נערך עימות בבית הדין של הליכוד בעניין עתירתו של ח״כ חיים כץ ומיקי זוהר כנגד מינוי מועמדת הליכוד העולמי ליו״ר קק״ל. במהלך הדיון התלהטו היצרים והטונים הצורמים נשמעו היטב באולם כאשר ח״כ דוד ביטן האשים את חבריו לסיעה, מיקי זוהר וחיים כץ כי הם ב״סיעת יריב לוין״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה רק זמני? שרה/יאיר לא אישרו? (ל"ת)
    שירלי 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור