בארץ

המסעדה האהובה נסגרת: "סכנה ממשית לבריאות הציבור"

מחוץ הצפון של משרד הבריאות הטיל צו הפסקת פעילות למסעדת אל באשא שבצפון הארץ. הצו הגיע לאחר שבבדיקה שנערכה במקום נחשפו ליקויים תברואתיים חמורים
מערכת ice | 
משרד הבריאות (צילום flickr/ zeevveez)
משרד הבריאות הודיע הערב (שני) על צו הפסקה שניתן למסעדת שיפודים ושווארמה אל באשא שבצומת גומא שבגליל העליון. לפי הודעת משרד הבריאות, הסיבה לסגירת המסעדה היא המצב התברואתי הלקוי בעסק ש"אינו עומד בדרישות" המשרד. כמו כן נכתב כי "העסק אינו עומד בדרישות התקנות ופועל בניגוד לחוק" בהמשך נכתב: "הדבר ממקים סכנה ממשית וחשש משמעותי לפגיעה בבריאות הציבור".
במסמך הרשמי שהפיצה לשכת הבריאות המרכזית של מחוז הצפון נכתב כי "רמת הניקיון הכללית במסעדה ירודה". בנוסף לכך צוין כי המקום עבד ללא רישיון עסק בר תוקף. בעת הביקורת נמצאו שיפודי אנטריקוט ללא סימון תאריך. מתוך כך פקחי משרד הבריאות הורו לעובדי המסעדה להשמיד את הסחורה לאלתר.
בסוף המסמך צוין כי לאור ליקויים אלה ומחדלי בריאות נוספים שנחשפו במהלך בדיקת משרד הבריאות הוחלט להטיל צו מנהלי להפסקת המסעדה. לאור זאת רופאת מחוז הצפון ד"ר אולגה ויניצקי החתומה על המסך חזרה והדגישה כי המקום "מהווה סכנה מידית ומוחשית לבריאות הציבור", כך כלשון מסמך משרד הבריאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה