בארץ

המדינה נצבעת סגול למען זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות

לכבוד היום הבינלאומי למען זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות, המדינה כולה לראשונה נצבעת בסגול לכל הלילה וזאת דרך מיזם חדש של מפעל הפיס ועמותת "שווים"
מערכת ice | 
מוזיאון אנו (צילום שלמה גנדלמן)
השבוע מצוין היום הבינלאומי למען זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות והשנה הוא יצוין בסימן "מתן הזדמנות שווה לאנשים עם מוגבלויות בתעסוקה, בקהילה ובחברה". השנה בפעם הראשונה המדינה תיצבע הלילה בצבע הסגול על מנת להעלות את המודעות ליום חשוב זה.
מדובר במיזם בהובלת מפעל הפיס, מרכז השלטון המקומי, מרכז השלטון האזורי ועמותת "שווים" ובמסגרתו כ-200 מבנים בארץ מוארים בשעה זו בצבע סגול, ביניהם משרדי ממשלה, שגרירויות, משטרת ישראל, חברת ישראייר, מוזיאון תל-אביב,  הבימה, חברת סיסקו ועוד רבות אחרות. השנה גם משרד החינוך ייקח חלק ביוזמה ויעביר לתלמידים שיעורים העוסקים בהכלה של השונה ושילובו. 
עידן מוטולה, עורך אתר "שווים" : "יש הרבה מה לשפר בכל נושא היחס של החברה וגופי המדינה לאנשים עם מוגבלויות: נגישות, תעסוקה, דיור ועוד. 'לילה סגול' נועד להעלות למודעות הציבורית בדיוק את הנושאים הללו. מה כל אחד מאתנו יכול לעשות בגזרתו כדי לסייע בשילוב עמוק יותר של ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בחברה הישראלית, בקהילה ובעבודה".
רו"ח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס: "מפעל הפיס חרת על דגלו את נושא השילוב, התמיכה והקידום של אנשים עם מוגבלויות בישראל... המסר שלנו ביום הזה הוא חד וברור: אנחנו אתכם לכל אורך הדרך ונמשיך להשקיע משאבים ומאמצים רבים למען שיפור איכות חייכם ולמען שוויון הזדמנויות מלא בכל תחומי החיים".
 המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה