בארץ

אחמד טיבי מגונן על תוקפי השדרנים הישראלים בקטר

תקיפת צוותי השידור הישראלים במונדיאל בקטר כבר אינה אוסף אירועים שוליים, אלא מתקפה שיטתית פרו פלסטינית אבל יש  מי שמגבה אותה: "מי נתקל במי? אני ראיתי עיתונאים ישראלים מכניסים מיקרופונים לאנשים ואומרים להם 'אני ישראלי' וחושבים שכל הערבים הם מוחמד סעוד או יוסף חדאד, מתברר שיש גם ערבים מסוג אחר". אומר אחמד טיבי
דוד זולדן |  1
אחמד טיבי (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
ח''כ אחמד טיבי היום בישיבת הסיעה של חד''ש תע''ל האשים את מערכת המשפט באפליה ואיפה ואיפה: "בתקופה האחרונה אנחנו עדים לשורה של פסקי דין חמורים במיוחד כנגד ערבים. רואים החמרה כשמדובר בנאשמים ערבים והכנסה של סעיף טרור, בזמן שנאשמים יהודים זוכים להבנה והקלה, גם כשהם מבצעים לינצ'ים אלימים". 
טיבי ציין כי "אנחנו רואים איפה ואיפה, כשנאשמים ערבים מתמודדים עם מערכת משפט מפלה. נראה שמערכת המשפט, הפרקליטות והמשטרה רוצה לחנך מחדש את הציבור הערבי ולהעניש את המפגינים. השבוע קמו תושבי אבו גוש לפשע שנאה כשמכוניות התושבים הועלו באש והוצתו. השאלה האם הפעם המשטרה תגיע למבצעים. כשמהעבר אפשר להסיק שלרוב היא לא מגיעה למבצעים. אותה משטרה, שזה שינהיג אותה בקרוב מכנה משטרה אנטישמית. לא רק גזענית, ומפלה, אנטישמית".
לשאלתה של עיתונאית בנוגע ליחס המנוכר אותו חווים אנשי תקשורת ישראלים בקטר השיב טיבי בארסיות: "מי נתקל במי? אני ראיתי עיתונאים ישראלים מכניסים מיקרופונים לאנשים ואומרים להם 'אני ישראלי' ובאים בטענות. יש חסך באהבה של כמה עיתונאים, שהולכים למונדיאל מלא ערבים, אגב, ערבים גם אוהבים כדורגל, וחושבים שכל הערבים הם מוחמד סעוד או יוסף חדאד, מתברר שיש גם ערבים מסוג אחר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיבי פג תוקף (ל"ת)
    סתם אחד 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור