בארץ

ג'ודי ניר מוזס: "מרתיח אותי שאני משלמת מיסים"

אשת התקשורת הגיבה לנאומו של עופר כסיף בכנסת, בעקבות אירוע הטרור השבוע והיא נשמעת זועמת: "משגע אותי שחברי הכנסת לא מחוקקים חוק, שחד משמעית לא יאפשר לבג"ץ מרחב תמרון בעובדה שאנשים כמו כסיף יושבים בכנסת"
מערכת ice |  1
ג'ודי ניר מוזס (צילום פלאש 90/ משה שי)
ג'ודי ניר מוזס זועמת. אשת התקשורת התפוצצה בעקבות נאומו של עופר כסיף בכנסת, לאחר הפיגוע המשולב בירושלים, בו נהרג אריה שצ'ופק וחטיפת גופו של טירן פרו על ידי פעילי טרור בשטחה של ג'נין. כך נאם כסיף: "אני רוצה למסור את תנחומי לכל קורבנות הכיבוש, יהודים ופלסטינים כאחד. תשימו לב לסמליות הגיל הנוראית. גם היום וגם אתמול נרצחו שני נערים בני שש עשרה שלא יוכלו להנות ממה שבארצות הברית מכנים 'סוויט סיקסטין'. לא אריה שצ'ופק ולא אחמד אמג'ד שחאדה שנרצח אתמול. אנחנו רוצים ששפיכות הדמים הזאת תיפסק – והיא תיפסק רק כשהכיבוש יסתיים".
 

אמש (רביעי), ניר מוזס העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה ואלו הדברים שהיא אמרה: "את המשפחות של אריה ושל טירן שנרחצו אחד בג'נין ואחד בירושלים, אי אפשר לנחם. אין מילים שיוכלו לנחם את המשפחות האלה, אבל מרתיח אותי שאני משלמת מיסים והמיסים האלה הולכים למשכורתו של הזבל הזה עופר כסיף".
"משגע אותי שחברי הכנסת לא מחוקקים חוק שחד משמעית לא יאפשר לבג"ץ מרחב תמרון בעובדה שאנשים כמו כסיף יושבים בכנסת הגיע המזן להקיא את ה'איכים' האלה מהחיים הציבוריים שלנו!", הוסיפה ניר מוזס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כפר קאסמ
    בדיר מחמד 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדודי שלומ רב אני מסכימ לכל מלה שלך לא צריך להסית צריך ללמוד אך למחול יי אני מחלתי על אובדן אחותי על ידי ??? כי בחרתי בחיים לראות חצי הכוס המלאה יי למחול ושוב למחול ולסלוח והחיים נמשכים
    סגור