בארץ

מעבדת סייבר מתקדמת בבאר שבע: העתיד של הגנת הסייבר בישראל

מעבדת סייבר חדשה בבאר שבע, בשיתוף Dell Technologies ו-Synergy7, תספק תשתית לסימולציה וניתוח מתקפות סייבר, במטרה לשפר את הגנת הארגונים בישראל מול איומים מתפתחים בעולם הסייבר
מערכת ice | 
מעבדת סייבר (צילום shutterstock)
בבאר שבע הושקה מעבדת סייבר מתקדמת, שנוסדה בשיתוף פעולה בין Dell Technologies לחברת Synergy7, בהשקעה של מיליוני שקלים. המעבדה ממוקמת בפארק ההיי-טק בעיר ותספק תשתית לסימולציה וניתוח מתקפות סייבר, בדגש על מתקפות כופרה (Ransomware).
המעבדה נועדה לאפשר לארגונים, החל מגופים ביטחוניים ושירותי בריאות ועד חברות תעופה וסטארטאפים, לבצע סימולציות של מתקפות סייבר על הרשתות שלהם, ולבחון את עמידותם מול איומים אלו. תרחישי ההתקפה יתבצעו בסביבה “מלוכלכת” המנותקת מהרשתות של הארגונים, כך שניתן לשפר את מערכות ההגנה מבלי לסכן תשתיות קיימות.
השקת המעבדה מגיעה על רקע מחקר שערכה Dell Technologies, שבו נמצא כי 96% מהארגונים בישראל הושפעו מהתקפות סייבר בשנה האחרונה. המצב המדאיג מדגיש את הצורך בהשקעה בטכנולוגיות מתקדמות להגנה על תשתיות קריטיות.
בנוסף, המעבדה תספק הכשרות לעובדים, סיורים ותכנים חינוכיים לתלמידי תיכון, במטרה לקדם מודעות לאיומי הסייבר. שיתוף פעולה זה עשוי לחזק את מעמדה של באר שבע כמרכז סייבר ולמשוך חברות נוספות לאזור, תוך יצירת מקומות עבודה איכותיים בנגב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה