בעולם

ביידן חושף ומשפיל: אילון מאסק התחיל את דרכו כ”עובד לא חוקי"

ביידן תוקף את אלון מאסק על צביעות בנושא ההגירה, מציין כי מאסק התחיל את דרכו המקצועית בארה”ב כעובד לא חוקי, ומבקר את טראמפ והרפובליקנים על כישלונם בפתרון בעיות הגבול
מערכת ice | 
ג'ו ביידן, אילון מאסק (צילום shutterstock)
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, תקף את מנכ"ל טסלה וספייס איקס אילון מאסק, במהלך אירוע בחירות בפיטסבורג, פנסילבניה, על הצביעות שלו בנוגע לנושאי ההגירה. ביידן ציין כי מאסק שכיום תורם מרכזי למפלגה הרפובליקנית ועל בריתו של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, החל את דרכו המקצועית בארצות הברית כ"עובד לא חוקי".
ביידן אמר: "האדם העשיר ביותר בעולם התגלה כעובד לא חוקי כאן". הוא הדגיש כי מאסק היה אמור ללמוד באוניברסיטה על פי אשרת סטודנט, אך לא עמד בדרישות החוק. דברים אלו נאמרו בהקשר ביקורתי כלפי טראמפ והרפובליקנים, כאשר ביידן טען: "יש לנו פחות אנשים שחוצים את הגבול באופן לא חוקי כיום מאי פעם מאז השנה השלישית של טראמפ כנשיא".
מאסק שהשתתף לאחרונה באירועים בפנסילבניה, קידם את טראמפ ומדיניותו, ואף הציע פרסים בסגנון לוטו למצביעים שחתמו על עצומה. הקמפיין של טראמפ לא הגיב לדברי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.
ביקורותו של ביידן על מאסק הגיעה לאחר פרסום של ה"וושינגטון פוסט", שטען כי מאסק קיבל אשרת עבודה ב-1996 לאחר שכבר עבד בארצות הברית ללא אשרה. מאסק הגיע לארצות הברית בכוונה ללמוד בסטנפורד, אך במקום זאת הקים חברת טכנולוגיה בשם Zip2, שהביאה לו הצלחות כלכליות משמעותיות. למרות הצלחתו הכלכלית, מאסק משתף דעות המצביעות על כך שהמהגרים הבלתי חוקיים מזיקים לארצות הברית, וטוען טענות שקריות לגבי הצבעה של אזרחים לא חוקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה