בארץ

יביא שלום או דאגה? דיווחים על קשר בין אילון מאסק לפוטין

אילון נמצא בקשר עם פוטין והקרמלין, ע''פ דיווח בוול סטרייט ג'ורנל, דבר הנע בים קשר עסקי לגיאופוליטי, קשר שעשוי להשפיע על היחס כלפיו בקמפיין טראמפ לבחירות המתקרבות
דורון בלוך | 
אילון מאסק ופוטין (צילום shutterstock)
אילון מאסק, האיש העשיר ביותר בעולם, וכן התומך הבולט של דונלד טראמפ בבחירות הקרבות בארה''ב, שצפוי גם לקבל תפקיד בממשלתו במידה וייבחר, נמצא בקשר ישיר עם יריבה המושבע של אמריקה, ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין, כך על פי דיווח בוול סטרייט ג'ורנל.
על פי הדיווח, הקשרים והשיח של מאסק עם רוסיה עוסקים בעיקר בנוגע ללווינים שמאסק מחזיק, ומכך תיאום מסלולם בחלל. דובר הקרמלין הגיב לעניין, וטען כי הייתה שיחת טלפון בודדה בה מאסק ופוטין דנו בנושא החלל וכן "בטכנולוגיות עתידיות", וטען כי פוטין עצמו וכן הקרמלין אינם מקיימים שיח קבוע עם מאסק.
כו כן,על פי דיווחים, לאחר תקופה של נתק, עם כניסת אילון מאסק לפריסת האינטרנט הלוויני עבור אוקראינה, וכן עם כניסתו לקמפיין טראמפ והתמיכה בו לנשיאות, חזרו ברוסיה ליצור עימו קשר. ובראיון פוטין אף אמר כי מאסק הוא "אדם חכם, אין איך לעצור אותו, והוא הולך לעשות מה שהוא חושב לעשות" והוסיף כי יש צור "למצוא איתו מכנה משותף".
חשיפת קשר זה בין מאסק לפוטין, יכול להשפיע משמעותית על התמיכה בטראמפ עקב קשרו למאסק, שכן רוסיה ובראשה פוטין נחשבים כ'אויב' בקרב תושבים רבים בארצות הברית, ובעיקר בקרב תומכי טראמפ.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה