בארץ

פרשת הרב-קו הגנוב: איך חוב לאגד הוביל לתיק בהוצאה לפועל?

שיראל עזרן גילתה כי נפתח נגדה תיק בהוצאה לפועל בשל אי-תיקוף הרב-קו שלה, אף שלא השתמשה בתחבורה ציבורית שנים. היא חוששת שמדובר במצב שעלול לקרות גם לאחרים שחוו מקרים דומים
מערכת ice | 
אגד
שיראל עזרן, צעירה בת 25 מרחובות, מצאה את עצמה לפי דיווחים בישראל היום, במצב לא נעים כאשר קיבלה הודעת SMS מהוצאה לפועל, בה נמסר לה כי נפתח נגדה תיק על חוב של מאות שקלים לחברת אגד. החוב נגרם בעקבות אי-תיקוף הרב-קו שלה במהלך נסיעה בתחבורה ציבורית, למרות שהיא טוענת שלא נסעה בה מאז שנת 2020.
בתחילה, שיראל חשבה שמדובר בהודעת פישינג, אך לאחר בדיקה גילתה כי אכן נפתח תיק בהוצאה לפועל. היא גילתה כי ב-3 במרץ 2024, נרשם דוח על אי-תיקוף הרב-קו שלה, שצבר חובות שהגיעו כבר ל-350 שקלים. כאשר ניסתה לברר את הפרטים עם עורכי הדין של אגד, היא נתקלה בחוסר שיתוף פעולה, והם לא סיפקו לה מידע נוסף.
שיראל מדווחת כי גם שירות הלקוחות של אגד לא נתן מענה מספק, והיחס מהנציגים היה מזלזל. היא משערת כי ייתכן שהרב-קו שלה נגנב, מה שמוביל אותה לחשוב כי מישהו משתמש בו באופן שיטתי, כאשר הכרטיס לא תמיד נבדק עם תעודה מזהה.
בנוסף, היא מביעה חשש שמדובר במצב שעלול לקרות לכל אחד שאיבד את הרב-קו שלה, אף שלא השתמשה בתחבורה ציבורית שנים. היא חוששת שמדובר במצב שעלול לקרות גם לאחרים שחוו מקרים דומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה