השוק

אגד עושה מהפכה בהנהלה: זה המנכ"ל הבכיר שמצטרף לחברה

אגד ממשיכה לעשות שינויים בהנהלה, ומי שנמצא במגעים מתקדמים עם קרן קיסטון, בעלת השליטה באגד, הוא אמיר לוי, מנכ"ל קרן הגידור ספרה ובעבר ראש אגף תקציבים במשרד האוצר, שצפוי להתמנות בקרוב ליו"ר החברה
מערכת ice | 
אגד (צילום shutterstock)
אגד ממשיכה לעשות שינויים בהנהלה, ומי שנמצא במגעים מתקדמים עם קרן קיסטון, בעלת השליטה באגד, הוא אמיר לוי, מנכ"ל קרן הגידור ספרה ובעבר ראש אגף תקציבים במשרד האוצר.
על פי הדיווח היום (שלישי) ב"כלכליסט", כל מה שנותר הוא לסכם את תנאי השכר של לוי באגד, וברגע שהמשא ומתן בין הצדדים יסתיים הוא יחכה שקיסטון תעלה להחזקה של 100% באגד וימונה באופן רשמי לתפקיד הבכיר.
כזכור, לפני מספר חודשים אגד עשתה שינויים נוספים בצמרת החברה, אחרי שהדובר המיתולוגי רון רטנר, שפרש כבר לפני יותר משנה, הוחלף בקרן לייזרוביץ, שמונתה לתפקיד אחראית כלל מערך השיווק והתקשורת.
עוד שינוי משמעותי הוא מעבר של אגד למשרד יח"צ נוסף, עם תום החוזה של משעל ורניק עם ענקית התחבורה. משרד היח"צ משעל ורניק סיים לפני תקופה קצרה את ההתקשרות עם אגד, והמשרד החדש שקיבל את תקציב אגד הינו של משה דבי - דבי תקשורת.
חברת התחבורה המרכזית בישראל עברה שינוי דרמטי לפני כשנתיים, עם מכירתה  לקיסטון של רוני בירם וגיל דויטש. מאז כבר יצאה לגיוס ענק של מאות מיליוני שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה