כסף וצרכנות

מהפכה ברב קו בישראל: זה מה שיקרה כשתטעינו מעכשיו

העמדות הסגולות של 'רב-קו אונליין', הפזורות ברחבי הארץ, מציעות כעת לא רק נוחות בטעינת כרטיס הנסיעה, אלא גם הזדמנות לקיים מצוות צדקה בקלות ובפשטות. בנוסף לעמדות הפיזיות, ניתן לבצע טעינות גם דרך אפליקציית 'נדרים פלוס', באתרי קהילות שונות, או באמצעות מספר טלפון ייעודי
מערכת ice | 
רב קו (צילום shutterstock)
מהפכה קטנה בעולם התחבורה הציבורית: 'רב-קו אונליין' בשיתוף עם קופת העיר משיקים יוזמה חדשנית המשלבת נסיעות יומיומיות עם מעשי צדקה. מעתה, כל טעינת רב-קו בעמדות המיוחדות של החברה תתורגם אוטומטית לתרומה עבור נזקקים, ללא עלות נוספת לנוסע. היוזמה מאפשרת לנוסעים לתרום לחתנים יתומים, אלמנות, כלות יתומות ומשפחות המתמודדות עם עוני, פשוט על ידי שימוש בשירותי התחבורה הציבורית.
העמדות הסגולות של 'רב-קו אונליין', הפזורות ברחבי הארץ, מציעות כעת לא רק נוחות בטעינת כרטיס הנסיעה, אלא גם הזדמנות לקיים מצוות צדקה בקלות ובפשטות. בנוסף לעמדות הפיזיות, ניתן לבצע טעינות גם דרך אפליקציית 'נדרים פלוס', באתרי קהילות שונות, או באמצעות מספר טלפון ייעודי. היוזמה מדגישה את העיקרון של "עניי עירך קודמים", ומאפשרת לנוסעים לתרום לקהילה המקומית בדרך נגישה ונוחה.

במקביל ליוזמת הצדקה, 'רב-קו אונליין' מציעה הטבה מיוחדת לסטודנטים: אפשרות לטעון פרופיל סטודנט מורחב בהנחה של 50%. הטבה זו מצטרפת למגוון השירותים והיתרונות שמציעה החברה, המתמקדת בהנגשת שירותי תחבורה ציבורית לכלל האוכלוסייה.
'רב-קו אונליין' ממשיכה להוביל בחדשנות בתחום התחבורה הציבורית, עם דגש על נוחות, בטיחות וערך מוסף לנוסעים. השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לערכים חברתיים מציב את החברה בחזית העשייה החברתית בישראל, ומראה כיצד פעולות יומיומיות פשוטות יכולות להפוך למנוף לשינוי חברתי משמעותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה