בארץ

סער נגד מקרון: "לא תצליח לטשטש עם הודעות"

הנשיא מקרון בירך  בעברית על חיסול סינוואר, והשר גדעון סער הגיב לו בזעם "לא תצליח לטשטש באמצעות הודעות כאלה את התנהלותך המבישה כלפי ישראל בשעתה הקשה"
דורון בלוך |  1
גדעון סער (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר חיסולו של יחיא סינוואר, מנהיגי העולם הגיבו לחיסול, וביניהם נשיא צרפת, שרק לאחרונה התבטא כנגד המלחמה שישראל מנהלת, וקרא לאמברגו נשק על ישראל. על כן, הגיב השר גדעון סער בזעם לאמירתו של מקרון בעניין סינוואר.
בדברים שהעלה הנשיא מקרון בחשבון ה-X שלו, כתב בעברית: "יחיא סנוואר היה האחראי הראשי למתקפות הטרור ולמעשים הברבריים ב-7 באוקטובר. אני חושב היום בכאב על הנספים, וביניהם 48 מבני ארצנו, ועל יקיריהם. צרפת דורשת את שחרורם של כל החטופים שעודם מוחזקים בידי חמאס".
על כך, הגיב לו השר סער "לא תצליח לטשטש באמצעות הודעות כאלה את התנהלותך המבישה כלפי ישראל בשעתה הקשה. בטל את ההחלטה המפלה האוסרת על חברות ישראליות להציג בתערוכת EURONAVAL בפריז בתחילת נובמבר! מדיניות החרמות הזאת היא בושה לצרפת!".

כזכור, גם בממשל האמריקאי הגיבו לחיסולו של סינווואר, והעבירו מסרים כי העניין הינו צעד קדימה בעניין קידום שחרור החטופים, וכן בתפיסת הליך התכנון "ליום שאחרי" בנוגע לניהול רצועת עזה, כעת שסינווארא איננו במערכת השיקולים וגורם במו''מ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סער עדיף שתשתוק
    דן 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגדת בנו
    סגור