בארץ

נפתלי בנט במסר בהול: "לפעול עכשיו להשמדת פרויקט הגרעין של איראן"

רה"מ לשעבר, נפתלי בנט, מגיב הלילה למתקפה האיראנית וטוען כי ישראל ניצבת בפני ההזדמנות הגדולה ביותר שלה מזה 50 שנה לשנות את פני המזרח התיכון ולפעול להשמדת פרויקט הגרעין של איראן. "יש רגעים שההיסטוריה דופקת על הדלת, וחייבים לפתוח אותה. אסור להחמיץ את ההזדמנות".
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
"הנהגת איראן, שבעבר ידעה לשחק שח-מט, שגתה הערב קשות", כתב רה"מ לשעבר נפתלי בנט ברשת X, בעקבות מתקפת הטילים האיראנית הלילה. "עלינו לפעול עכשיו להשמדת פרויקט הגרעין שלה, להשמדת מתקני אנרגיה מרכזיים שלה, ולפגוע במשטר הטרור הזה אנושות".
בנט המשיך והפציר: "יש לפגוע בראש תמנון הטרור האיראני שבפחדנותו שלח את זרועותיו (חמאס, חיזבאללה, חות׳ים וכו') לרצוח בנו, כשהאייתולות יושבים לבטח בארמונותיהם בטהרן. עלינו להסיר את האיום הנורא הזה על עתיד ילדינו. יש לנו את ההצדקה. יש לנו את הכלים". 
עוד הוסיף רה"מ לשעבר: "בשנה הנוראה האחרונה זרועות התמנון האיראני רצחו את ילדינו. אנסו את בנותינו. חטפו את ילדינו. הרסו את יישובינו... ביזו אותנו. עכשיו הרגע. עם של אריות התאחד והוכיח את כוחו בשנה החולפת, ומשווע לשינוי, לפעולה, כבר זמן כה רב".
  
בנט סיכם את הפוסט בהגדרת התקופה הנוכחית כהיסטורית וקרא שלא לוותר על ההזדמנות להגיב: "יש רגעים שההיסטוריה דופקת על הדלת, וחייבים לפתוח אותה. אסור להחמיץ את ההזדמנות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בנט, באמת, יש לנו עסק עם ראש ממשלה פחדן
    YZ 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אייזה לתקוף את תעשית הגרעין האיראנית. הביצים שלו כבר רועדות על מה שהוא עשה עד עכשיו. אתה צריך להראות לו איך זה יתרום להישרדות שלו, אז יהיה על מה לדבר.
    סגור
  • 2.
    בנט=עבאס
    חי 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנט שהביא את האחים המוסלמים להנהגת המדינה עדיף שתשתוק אתה משתף פעולה עם האוייב !
    סגור
  • 1.
    נו באמת!!!!
    אנצי!!!! 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו,פרנציפ הממשלה תדאג לדחות את התקיפה בכמה זמן.הסיבה:להוכיח לכולם שמי שלא בממשלה לא מכתיב כלום.זה ממש לא משנה אם יהיו עוד טילים וכטבמי"ם,כי טובת הציבור לא מעניינת בגרם רק הכיסא בממשלה!
    סגור