בארץ

מינוי זיו מאור למנכ"ל משרד התקשורת: מה צפוי בעקבות התנגדות הלהט"ב?

"שר התקשורת קרעי מועמד למנות את עו"ד זיו מאור למנכ"ל משרדו; מאור, הנודע בעמדותיו האנטי-להט"ביות, נתקל בהתנגדות חריפה מצד קואליציית ארגוני הקהילה
מערכת ice | 
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר התקשורת שלמה קרעי מתכנן מהלך נוסף במשרד התקשורת: מינוי עו"ד זיו מאור למנכ"ל משרדו. לפי דיווחי בכלכליסט מאור הועבר לאחרונה לוועדת מינויים של נציבות שירות המדינה לבחינת אפשרות המינוי, כתחליף למנכ"לית הנוכחית ענבל משש, שתעבור לשמש כמנכ"לית שירות התעסוקה.
מאור, המוכר כמנהל החדשות של רדיו גלי ישראל וכתבו לשעבר בפורום קהלת, נודע בגישתו השמרנית והאנטי-להט"בית. הוא התבטא בצורה חריפה נגד קהילת הלהט"ב, כולל כינויי גנאי ושנאה כלפי הקהילה. בנוסף, הוא היה חבר מועצת הכבלים והלוויין וניסה להיכנס למועצת הרשות השנייה, אך נתקל בקשיים בשל ניגוד עניינים.
למאור אין ניסיון ניהולי בתפקידים גדולים כמו זה של מנכ"ל משרד התקשורת, המנהל תקציבים ומשאבי אנוש משמעותיים. הוא גם עבד בעיתון דה-מרקר, שם נאלץ לעזוב בנסיבות שנשארו לא ברורות.
בתגובה למועמדותו, מאור טוען שאין בכוונתו להיכנע ללחצים ולבקר את עמדותיו, ומסביר שהוא גאה בעבודתו ובדעותיו. הוא גם מביע תקווה שהנציבות תאפשר לו למלא את התפקיד, ומדגיש את ניסיונו הרב בתחום התקשורת.
קואליציית ארגוני קהילת הלהט"ב הביעה התנגדות נחרצת למינויו, וטוענת כי מדובר במינוי המהווה פגיעה חמורה בקהילה ובערכים של שירות ציבורי מכבד. הם רואים בכך מסר של תמיכה באג'נדה להט"בופובית ופגיעה בזכויות הקהילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה