מינויים

מנכ"לית משרד התקשורת עוזבת אחרי 9 חודשים בלבד

מנכ"לית משרד התקשורת, ענבל משש, תמונה למנכ"לית משרד התעסוקה ותעזוב את התפקיד שלה אחרי 9 חודשים בלבד. בכך, קרעי עדיין לא הצליח למנות מנכ"ל קבוע למשרדו מאז שנכנס אליו
מערכת ice | 
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר התקשורת שלמה קרעי ייאלץ למצוא מחליף, זאת לאחר שמנכ"לית משרד התקשורת, ענבל משש, תמונה למנכ"לית משרד התעסוקה, ועל כן היא תעזוב את התפקיד שלה במשרד התקשורת אחרי 9 חודשים בלבד. כך על פי דיווח אמש (רביעי) ב"כלכליסט".
למעשה, קרעי אינו מצליח למנות מנכ"ל קבוע למשרדו מאז שנכנס לתפקיד, כאשר ב-2022 הוא ניסה למנות למנכ"ל משרדו את מקורבו - אלעד מלכא, אך לא הצליח בסופו של דבר בשל כך שמלכא לא עמד בתנאי הסף ולא עבר את אישור נציבות שירות המדינה.
בהמשך, מינה את מימון שמילה למנכ"ל זמני. לפני כחצי שנה ניסה שוב קרעי למנות את אלעד מלכא, אך אחרי שהניסיון הנוסף לא צלח, הוא החליט למנות את משש, שכעת עוזבת כאמור את תפקידה.
כזכור, רק בשבוע שעבר התראיין קרעי ל-ice, שם הוא דיבר על מספר נושאים בוערים, בהם הקריאה שלו לשר יריב לוין לא לציית לפסיקת בג"ץ: "אנחנו במדינת חוק דמוקרטית, גם שופטי בג''צ כפופים לחוק. וזו החלטה שדגל שחור דמוקרטי מתנוסס מעליה. הם יכולים באופן תאורטי היום, כשאין להם איזון ובלמים, לקבוע מי נשיא בית המשפט העליון, מי הרמטכ"ל, מי הנשיא המדינה, הכל. הם בעצם אומרים בהחלטה הזאת אנחנו מלכי העל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה