תקשורת ומדיה

דרמה בפוליטיקה הישראלית: זה המועמד לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת

שלמה קרעי מעוניין למנות את עו"ד זיו מאור לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת. לעו"ד מאור ניסיון של כ-20 שנים בענף התקשורת בישראל. לצד היותו מנהל החדשות של רדיו גלי ישראל, הוא משמש כעורך ומגיש בתחנה
מערכת ice |  1
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
בחודש מאי האחרון הציג שר התקשורת, שלמה קרעי (הליכוד), רשימה של מועמדים עליהם הוא ממליץ כחברים למועצת הרשות השנייה. בהודעה הרשמית שפורסמה לפני ארבעה חודשים, דווח כי שלושה מועמדים שהציע השר, אושרו על ידי הוועדה לבדיקת מינויים. כידוע, קרעי שואף לבצע שינוי מהותי בענף התקשורת שיביא לקדמת הבמה קולות רבים ומגוונים יותר.  
על רקע מאמציו באותה סוגיה, דיווח אתר החדשות "כלכליסט", כי שר התקשורת מעוניין למנות את עו"ד זיו מאור לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת. כיום, עו"ד זיו מאור משמש כמנהל החדשות של רדיו גלי ישראל, עורך ומגיש בתחנה.
בנוסף, בעבר שימש עו"ד מאור כחוקר בפורום קהלת. בשנה שעברה, הוא מונה על ידי קרעי כחבר מועצת הכבלים והלווין. על פי הדיווח, שר התקשורת, שלמה קרעי, מעוניין למנות אותו כחבר במועצת הרשות השנייה.
על אף שעו"ד זיו מאור בעל ניסיון של כ-20 שנים בענף התקשורת, הוא מעולם לא שימש בתפקיד ניהולי בכיר אשר דומה למשרת מנכ"ל משרד התקשורת, שהשר קרעי שואף להעניק לו. מי שידון בהיעדר ניסיונו הניהולי של עו"ד מאור, תהיה ועדת המינויים של שירות המדינה.
קרעי מקווה כי ועדת המינויים תאשר את מועמדותו של מאור במסגרת הכלל החריג הנוגע לכישורי סף הנדרשים למשרת מנכ"ל משרד התקשורת. כידוע, שר התקשורת מחפש מחליף ראוי למנכ"לית הנוכחית, ענבל משש, זאת בעקבות התפקיד החדש שקטפה בשירות התעסוקה. משש צפויה לעזוב את תפקידה הבכיר במשרד התקשורת ולשמש כמנכ"לית בשירות התעסוקה. 
כאמור, בחודש מאי האחרון דווח כי שלמה קרעי שואף לבצע מספר שינויים מהותיים בענף התקשורת בישראל. במסגרת הרפורמה שהוא מנהל בנושא, קרעי הציג לרשות השנייה מספרים מועמדים שעליהם הוא ממליץ, ביניהם עו"ד זיו מאור, אשר היה פעיל, בין היתר, בעד הרפורמה המשפטית.
עוד דווח, כי מאור שימש כחבר ליכוד ואף מונה על ידי קרעי לתפקיד במועצת הכבלים והלווין. מינוי נוסף של קרעי היה עו"ד תמיר דורטל, אשר הוצג כאיש חינוך ומגיש פודקאסט זוכה פרסים, ויועץ משפטי לעבר בגופי תקשורת שונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה דרמה? מה כואב לכם יפי רפש? (ל"ת)
    רוטנר 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור