בארץ

אבל בעיר אשדוד: אחת הדמויות האהובות בעיר הלך לעולמו

במשך שנים רבות, ניסים סדון ניהל במסירות את המרכז הפדגוגי באשדוד, תפקיד שאפשר לו להשפיע על מערכת החינוך המקומית ולקדם חדשנות פדגוגית. הוא לא הסתפק בפעילות מקומית בלבד; במסגרת שליחות בחו"ל, סדון מילא תפקיד חשוב כמפקח על בתי הספר היהודיים בפריז, צרפת
מערכת ice |  4
אבל (צילום shutterstock)
ניסים סדון, דמות מפתח בחיי החינוך והתרבות של אשדוד, הלך לעולמו אמש (יום שישי). סדון, שהיה ידוע כאיש אשכולות, השאיר חותם משמעותי על העיר ועל הקהילה היהודית בצרפת במהלך הקריירה המגוונת והעשירה שלו.
במשך שנים רבות, סדון ניהל במסירות את המרכז הפדגוגי באשדוד, תפקיד שאפשר לו להשפיע על מערכת החינוך המקומית ולקדם חדשנות פדגוגית. הוא לא הסתפק בפעילות מקומית בלבד; במסגרת שליחות בחו"ל, סדון מילא תפקיד חשוב כמפקח על בתי הספר היהודיים בפריז, צרפת. תפקיד זה הרחיב את השפעתו החינוכית מעבר לגבולות ישראל והעניק לו פרספקטיבה בינלאומית על חינוך יהודי בתפוצות.

מעבר לתרומתו המשמעותית לחינוך, סדון היה גם אמן מוכשר שהשאיר את חותמו על הנוף האמנותי של אשדוד. הישגיו האמנותיים ותרומתו לעיצוב האמנות בעיר זכו להכרה בשנת 2011, כאשר הוענק לו אות "מכחול הזהב" בקטגוריה "תרומה לחינוך לאמנות בזיקה לאיכות הסביבה". פרס זה מדגיש את יכולתו הייחודית של סדון לשלב בין עולמות החינוך והאמנות, תוך שימת דגש על חשיבות איכות הסביבה - נושא שהופך להיות יותר ויותר רלוונטי בימינו.
ניסים סדון הותיר אחריו מורשת עשירה של חינוך, אמנות ומעורבות קהילתית. הוא השאיר אישה וארבעה ילדים, וללא ספק השפעתו תמשיך להיות מורגשת באשדוד ומעבר לה עוד שנים רבות. הלווייתו התקיימה באולם ההספדים הישן בבית העלמין, כאשר רבים באו לחלוק לו כבוד אחרון ולהוקיר את פועלו רב השנים למען הקהילה והעיר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מנוחתו בגן עדן אמן אמן אמן.
    מיכל עמר. 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנוחתו בגן עדן אמן אמן אמן.
    סגור
  • 3.
    אשדוד (ל"ת)
    מלמד 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טוב שם טוב משמן טוב ת.נ.צ.ב.ה (ל"ת)
    צ.ח 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לקח ביבי 19 ונפטר (ל"ת)
    ישורון 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור