ויראלי

אבל באשדוד: אחת הדמויות האהובות בעיר נפטרה בגיל 69

אחרי מאבק במחלה קשה, יפה וילנסקי עובד העירייה הוותיקה הלכה לעולמה, איריס נפתלי, יו"ר הוועד בעיריית אשדוד, תיארה אותה כ"אישיות גדולה" שנתנה תחושה ש"הכל אפשרי"
מערכת ice | 
בית החולים אסותא אשדוד (צילום דוברות בית החולים אסותא אשדוד)
יפה וילנסקי, עובדת מסורה ואהובה במחלקת החשבות של עיריית אשדוד, הלכה לעולמה הבוקר (חמישי) לאחר מאבק קצר במחלה. מותה הותיר את עמיתיה לעבודה ואת קהילת אשדוד כולה בהלם ובצער עמוק, מדגיש את ההשפעה העמוקה שהייתה לה על סביבתה.
על פי 'אשדוד 10' סיפורה של יפה הוא עדות מרגשת לכוחו של הרוח האנושית. בגיל 7 חלתה בפוליו, מה שהגביל אותה לכיסא גלגלים לשארית חייה. אולם, במקום להיכנע למגבלותיה הפיזיות, יפה בחרה להפוך את אתגריה למנוף להצלחה ולהשראה. היא בנתה קריירה מרשימה באגף החשבות של העירייה, הפכה לדמות מפתח בתפקידה, והייתה אחראית על מגוון תחומים חשובים כגון התאמות חשבונאיות, העברות בנקים, והטיפול במשכורות.

מה שהפך את יפה לדמות כה אהובה ומוערכת היה לא רק כישוריה המקצועיים, אלא גם אישיותה המיוחדת. עמיתיה לעבודה מתארים אותה כאישה שמחה, חכמה ומוכשרת, שאהבה את החיים ומעולם לא נתנה לנכותה להגדיר אותה. היא הייתה ידועה בחוש ההומור שלה, בלבוש המוקפד ובגישתה החיובית לחיים. יפה לא רק עבדה בעירייה; היא יצרה סביבה משפחה שנייה, והפכה את מקום העבודה לבית אמיתי עבורה ועבור עמיתיה.
לכתה של יפה מותירה חלל גדול בלב כל מי שהכיר אותה. איריס נפתלי, יו"ר הוועד בעיריית אשדוד, תיארה אותה כ"אישיות גדולה" שנתנה תחושה ש"הכל אפשרי". ליזה תורג'מן, שעבדה לצידה של יפה במשך 30 שנה, הדגישה את החברותיות יוצאת הדופן שלה ואת יכולתה להתנהל בטבעיות ובשמחה למרות האתגרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה