בארץ

בתקצוב של 24 מליון שקל: המהלך של משרד הנגב והגליל

השר וסרלאוף הודיע על תקצוב בסך 24 מליון שקל להרחבת מתחמי עבודה משותפים בנגב ובגליל, במטרה לספר חללי עבודה מסובסדים ליזמים, לבעלי עסקים פרטיים וחברות קטנות 
דורון בלוך | 
יצחק וסרלאוף (צילום יונתן זינדל פלאש90)
משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי ממשיך לחזק את הרשויות בתחום הפיתוח הכלכלי והודיע היום (חמישי) כי ירחיב בהיקף של מעל 24 מיליון ש״ח את ״קליקה רשת מתחמים העבודה המשותפים של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי״.
במסגרת מהלך זה יוקמו מתחמי עבודה חדשים, יורחבו מתחמי עבודה קיימים ותינתן תמיכה לתפעול מתחמי עבודה קיימים שהוקמו על ידי המשרד או הרשויות המקומיות, זאת במטרה לחזק את התעסוקה והיזמות בנגב בגליל בישובים מאויימים ובערים מעורבות. 
מתחמי העבודה המשותפים יאפשרו ליזמים, לבעלי עסקים פרטיים וחברות קטנות מהנגב והגליל, לקבל עמדת עבודה מסובסדת, כשעלות עמדת עבודה פתוחה לרשויות בצפון לא תעלה על 500 ש״ח ועלות משרד סגור לרשויות בצפון תנוע בין 900-1,200 ש״ח בלבד בהתאם לגודל המשרד. עמדת עבודה פתוחה ביתר איזורי הארץ לא תעלה על 750 ש״ח ועלות משרד סגור בהתאם לגודל המשרד תנוע בין 1200-1500 ש״ח. 
במטרה לעודד ולפתח שיתופי פעולה וחילופי ידע, יזמות ורעיונות חדשים במתחמי העבודה המשותפים לצד ניהול השותף של המתחם והקהילות והקשר עם מתחמי העבודה המשותפים הקיימים, משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי יתקצב משרת מנהל מתחם עבודה משותף ומשרת מנהל קהילה בכל מתחם חדש או קיים.
השר יצחק וסרלאוף אמר על כך: ״משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי רואה חשיבות רבה בפיתוח כלכלי מקומי ואזורי וקידום תוכניות ופרויקטים בתחומים התורמים להעצמה כלכלית של הרשויות המקומיות ויצירת מקומות עבודה ותעסוקה איכותית חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה