בארץ

סמוטריץ': "איל וולדמן מנהל קמפיין פוליטי נגדי ובונה רשימה לכנסת"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' טען במפגש עם ראשי המגזר העסקי כי נשיא התאחדות התעשיינים ''סגור אצל וולדמן'' ברשימה אותה יריץ בבחירות הבאות, ומנהל קמפיין פוליטי כנגדו תחת 'פורום החירום הלאומי'
דורון בלוך |  1
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' קיים בסוף השבוע האחרון מפגש עם ראשי המגזר העסקי, אך במהלך הדיון סביבי עניינים כלכליים, כך על פי הדיווח ב'דה מרקר', גלש הדברים גם לויכוח פוליטי, זאת לאחר שאנשי העסקים העלו טענות וביקורות מול השר בנוגע בעניין חוסר האמון כיום של השווקים בממשלה, וכן חוסק אמון בדבר כנותה של הממשלה בעניינים הכלכליים.
בתגובה לדברים הללו, השר סמוטריץ' לא נשאר אדיש, וטען מול הנוכחים במפגש כי רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, הינו מתואם עם מייסד חברת הטכנולוגיה 'מלאנוקס' שאף קיבל את פרס ישראל, ועלה לאחרונה לכותרות על רקע הביקורות החריפות בהן הוא מתבטא כנגד הממשלה, אייל וולדמן. זאת, מתוקף כך שוולדמן הינו דובר בפורום שהתגבש על ידי אנשי עסקים, אנשי הייטק ואנשי בטחון, המתבטאים ופועלים כנגד מדיניות הממשלה.
על פי טענת השר סמוטריץ', הפורום הנ''ל מנהל נגדו קמפיין פוליטי אישי, ואף וולדמן, שבעבר  ''לא שלל'' את האופציה כי בנסיבות מסוימות יפנה לכיוון המישור הפוליטי, מתכנן רשימת מועמדים אותם הוא מתכוון להריץ בבחירות הבאות לכנסת, וד''ר תומר ''סגור אצל וולדמן'' ברשימה.
בתגובה לכך, הנוכחים מחו על דבריו של השר סמוטריץ', וביקשו להשאיר את הדיון במישור הענייני בלבד. וכן תומר ביקש מהשר שלא להשתמש בוולדמן 'כסדין פוליטי אדום', וכן הדגיש "אופיע היכן שאני רוצה, ואשמח להופיע גם בכנס רלוונטי של הציונות הדתית".
כזכור, השר סמוטריץ' עורר לאחרונה ביקורת פוליטית ומקצועית רבה, זאת לאחר שפתח את התקציב השנתי ואישר את הגדלתו, זאת מבלי שהציג תוכנית מסודרת לסגירת הגרעון וכן מהיכן יוקצו המשאבים לכך. זאת כאשר המהלך מבוצע ללא שום קיצוץ בכספים הקואליציוניים וכן ללא סגירה או קיצוץ במשרדים הממשלתיים. זאת בניגוד לחוות הדעת המקצועיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי אוי אוי, עכשיו גם בכיין, לא רק שקרן (ל"ת)
    ברונו 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור