בארץ

מקורב לרגב: "טקס אלטרנטיבי נראה כמו מופע סיום אירועי הקיץ"

אלי סבתי, מקורבה ודוברה לשעבר של השרה מירי רגב, הגיע להסביר את עמדתה בעניין טקס השבעה באוקטובר בערוץ 13 ותקף: "מדינת ישראל הפכה להיות אלטרנטיבית בעיניי אנשי השמאל... כל האומנים מחליטים לשים אצבע בעין בממלכתיות"

מערכת ice |  1
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
סערת טקסי הזיכרון לשבעה באוקטובר ממשיכה להתפתח: לאחר ששרת התחבורה ומי שממונה על הטקס לציון שנה לטבח התבצרה אמש בעמדתה והודיעה שהאירוע הממלכתי יתקיים וישודר כמתוכנן, הלילה (חמישי) מגיע מקורבה ודוברה לשעבר של מירי רגב, אלי סבתי, להסביר את עמדתה בצורה פחות רשמית.
סבתי, שהתארח בתוכניתו של גיא לרר "הצינור" בערוץ 13, טען שהביקורת כלפי הטקס היא מטעמים שאינם ענייניים: "אני חושב שאלה שמדברים כמו שמדברים הם בעלי אינטרס, בוודאי פוליטי, ולא מבינים מה שהולך מאחורי הקלעים", פתח סבתי והתייחס גם לטענה שהטקס נועדו להאדיר את מירי רגב והזוג נתניהו. "הייתי במקום הכי רגיש ליד מירי רגב מעולם היא לא ביקשה שיצלמו לא אותה ולא את גב' שרה נתניהו", התעקש.
סבתי ביקר גם את הטקס האלטרנטיבי המתוכנן לשבעה באוקטובר, המכונה גם "טקס המשפחות" וטען: "מאז נובמבר 22, שהיו הבחירות האחרונות לכנסת, מדינת ישראל הפכה להיות אלטרנטיבית בעיניי אנשי השמאל, שלא מתאים להם השלטון שנבחר. פשוט שמעו שמירי רגב היא האחראית על הטקסים הממלכתיים ומעכשיו 'חרבו דרבו', בואו נשרוף את המדינה כי אנחנו נחליט. כל האומנים מחליטים לשים אצבע בעין בממלכתיות ובוא נלך עכשיו, כי זה נחשב 'אין' לטקס האלטרנטיבי, שזה נראה יותר כמו מופע סיום אירועי הקיץ של מדינת ישראל, לא באמת טקס זיכרון".
לשאלת לרר האם יש סיכוי שרגב תיסוג מעמדתה, סבתי השיב: "כשם שיש משפחות שכולות שמזוהות עם השמאל, יש משפחות שכולות שמזוהות עם הימין, הכי ימין שיש ואתה יודע, לא משווה, אבל כמה נהרגו עם הכיפות סרוגות על הראש. וזה דברים שמרתיחים והגיע הזמן שתהיה פה אחדות", סיכם המקורב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מירים רקב המושחתת והרעה .העם מקיא אותך (ל"ת)
    חלי 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור