בארץ

"האמאמא של האליטיסטים": נתן אשל חוטף מהח''כים

מקורבו של נתניהו, נתן אשל, התבטא באמירה שנויה במחלוקת על החפצים בטקס זיכרון אלטרנטיבי לזיכרון אירועי השביעי באוקטובר, וחטף ביקורות ועקיצות מחברי כנסת 
דורון בלוך |  3
נתן אשל (צילום פלאש 90/ נועם מוסקוביץ')
לאחר פרסומו של העיתונאי מיכאל שמש כי נתן אשל המקורב לנתניהו התבטא כנגד אלו המעוניינים לארגן במקביל לטקס הזכרון הממלכתי לזכר אירועי השביעי באוקטובר, ואמר "זה לא הטקס האלטרנטיבי. שונאי נתניהו והימין רוצים מדינה אלטרנטיבית. פרפורים אחרונים שלהם לקראת שקיעה. מיד בסיום המלחמה נקיים טקס חילופי אליטות". חבר הכנסת מהאופוזיציה הגיבו בזעם על דבריו
חה''כ יסמין סאקס פרידמן תקפה את אשל על דבריו "נשים רגע בצד את העובדה שנתן אשל התל אביבי ניהל עיתון 16 שנה, שימש כדירקטור, היה סמנכ״ל ״ישראל היום״ והיה ראש הסגל במשרד ראש הממשלה הוא האמאמא של האליטיסטים, הניסיון שלו ושל כמותו לעשות דה-לגיטימציה לטקס משפחות ה-7 באוקטובר הוא דוחה, צבוע ובעיקר מנותק מרחשי הציבור (כיאה לאליטה). מי מספר לו..."
חה''כ דבי ביטון אמרה על כך: "נתן אשל, האיש שאמר ש"השנאה מאחדת את המחנה שלנו" והפך את דבריו לתכנית העבודה של ראש ממשלת ישראל, מעז לדבר כנגד המשפחות השכולות והטקס האלטרנטיבי שהפך כבר מזמן לרשמי. השנאה שלכם היא הסיבה לכך שהוא קם. לכו ותנו למדינה הזאת להתרפא". וחה''כ מירב בן ארי הוסיפה "אין ספק שבממלכתיות הוא מומחה". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יהודים
    עם ישראל חי 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בע״ה שמירה והצלחה לחיילנו
    סגור
  • 2.
    חזירון רשע וסוטה מין (ל"ת)
    רון 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    "על ראש הגנב בוער הכובע"
    אני 2 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש מחרחר ריב ומדון. שהקשר שלו למוסר; לדרך ארץ -רחוק מאד. אמרו חז"ל " סייג לחוכמה שתיקה" אבל מה יש לצפות מחסר מוסר כמוהו?????
    סגור