בארץ

"במה את מתעסקת?": חה''כ מתחה ביקורת על עסק וחטפה מהגולשים

חה''כ מיכל וולדיגר התלוננה על חוויתה באטרקציה אליה יצאה לבלות עם נכדיה, ועוררה זעם רב "זה מה שמעסיק אותך אחרי שבוע בו נהרגו עשרה חיילי צה"ל, נקברו שישה אזרחים שנחטפו לעזה וחזרו בארון, ונורו מאות רקטות על הצפון וחטפנו מכה כלכלית"
דורון בלוך |  1
מיכל וולדיגר, יו"ר השדולה לבריאות הנפש (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
חברת הכנסת מיכל וולדיגר (הצינות הדתית) תיארה בחשבון ה-X שלה כי יצאה לבלות לכבוטד החופש הגדול עם נכדיה, אך התאכזבה ממקום האטרקציה אליו הגיעו, ומתחה ביקורת על התנהלות המקום. בתגובה לדבריה, הגולשים זעמו על כך שזה הדבר בו היא עוסקת בימים אלו.
בדבריה, תיארה חה''כ וולדיגר "לא נוהגת לעשות זאת, ובכל זאת. אל תלכו!!!! הרגשתי צורך להיות מעט עם נכדיי בחופש הגדול שלהם, שאמור להסתיים השבוע. מאחר וזמן רב לא היה לי, רציתי לנצל כל שניה. חיפשתי, בדקתי וסרקתי את האינטרנט אחר אטרקציה קרובה ומעניינת. חשבתי לתומי שמצאתי (וציינה את שם המקום), נשמע כל כך מבטיח, אך בפועל כל כך מאכזב!!!! תראו בעצמכם ותשוו בין הפרסום המתעתע לבין מה שיש בפועל".
על כך , הגיב לה חה''כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד): "מה. נסגר. איתך. בשבוע האחרון קברנו 6 חטופים שחזרו בארונות ו-11 חיילים שנפלו. יש עשרות אלפי עקורים משני חבלי ארץ שפונו בזמן שכיהנת בממשלה. במה את מתעסקת??!".
גולשים נוספים לא נשארו אדישים על הניתוק שבעיסוק בנושא כזה בימי מלחמה אלו, והגיבו בזעם ובציניות. אחד הגולשים הגיב "את ממליצה במקום זה על חופשה משפחתית בגליל?" אחר הוסיף "ניסית את המנהרות בעזה?". ומאות נוספים הגיבו על "אטימות" ותהייה "זה פרודיה?".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צבועים הרצנו עוד אחד שמלקק ללפידון והיפוכו
    ביביסט שרוף 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נו אז מה אסור לה להביע דעה תלכו לישון על האף כל צבועי השמאל מיכל אל תספרי את כל מלחכה הפנחה
    סגור