בארץ

בבדיקה: פיצוץ מטען בת"א גרם למותו של אדם בן 50

גבר נהרג ברחוב לח"י שבדרום תל אביב, אדם נוסף נפצע באורח בינוני. צוות מד"א שהגיע לזירה בעקבות קריאות על פיצוץ עז נאלץ לקבוע את מותו במקום

מערכת ice | 
פיצוץ רחוב הלחי (צילום דוברות המשטרה)
הערב (ראשון) נהרג אדם בן 50 מפיצוץ מטען סמוך למשאית ברחוב הלח"י בתל אביב. צוותי מד"א ושירות ההצלה העניקו לו טיפול ראשוני, אך נאצלו לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. בנוסף גבר בן 33 נפצע באופן בינוני מרסיסים, הוא פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב עם חבלות בגפיים ובחזה.
מבדיקה ראשונית עולה כי אדם צעד עם מטען חבלה שהתפוצץ כשעבר ליד המשאית. כתוצאה מהפיצוץ אותו אדם נהרג ועובר האורח נפצע. השב"כ מעורב בחקירה, וכל כיווני החקירה נבדקים, גם פח"ע וגם האפשרות שהרקע פלילי.
גורמים שצפו בתיעוד מצלמות האבטחה, סיפרו שראו אדם שנושא מטען. האדם לבש בגדים ארוכים, לא אופייני למזג האוויר הקיצי, ונשא תיק גב. הוא צעד ברחוב ולפתע אירע הפיצוץ. ייתכן שהפיצוץ התרחש בעקבות תקלה במנגנון ההפעלה של המטען.
המשטרה מסרה כי "התקבל דיווח על פיצוץ ברכב בתל אביב. כתוצאה מהפיצוץ אדם נפצע אנוש (על פי גורמי הרפואה) ומותו נקבע במקום. כוחות המשטרה נמצאים במקום נסיבות האירוע בבדיקה".

מפקד מחוז תל אביב ניצב פרץ עמר במקום הפיצוץ (צילום: דוברות המשטרה)
פראמדיק במד"א ניצן פארג': "נקראנו למקום עקב אזרחים ששמעו פיצוץ עז. כשהגענו ראינו את המשאית עולה באש ולידה גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות רפואיות הוא היה ללא דופק ונשימה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".
יואל שעבר עם רכבו בנתיב הנגדי: "שמעתי פיצוץ אדיר, הסתכלתי לאחר וראיתי מכיוון המשאית שיוצא אש, עצרתי את הרכב עם עוד מספר אנשים נגשנו לכיוון וראינו שאין כבר מה לעשות ותוך דקות הגיעו מד"א ועזבתי את המרום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה