בארץ

"גם הפעם יזרקו אותנו": העתירה שהגיש השר אמסלם לבג''צ

השר דודי אמסלם הגיע לבג''צ בכדי להגיש עתירה לגיוס ערביי ישראל, ועקץ את שופטי בג''צ "גם הפעם יזרקו אותנו, רק יצטרכו להמציא סיבה חדשה. 15 המופלאים כאן הרי החליפו כבר את הכנסת"
דורון בלוך |  2
דוד אמסלם (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
השר דודי אמסלם הגיע היום (ראשון) לבית הדין הגבוה לצדק, זאת במטרה להגיש עתירה, זאת בפעם החמישית, הקוראת לגייס לצבא או לחלופין לשירות לאומי או אזרחי את ערביי ישראל. את העתירה הגיש השר אמסלם יחד עם מועמד לשירות הבטחון טרם גיוסו, וכן באמצעות עורך הדין מוטי שמעון.
בהתייחסות לכך בחשבון ה-X שלו, כתב השר אמסלם בעוקצנות כלפי בג''צ "הגעתי הבוקר לארמונו של הריבון, בג"ץ, כדי להגיש בפעם החמישית עתירה שקוראת לגייס גם את ערביי ישראל, לפחות לשירות לאומי/אזרחי".
עוד הוסיף השר אמסלם בביקורת צינית "רק אל תחסירו פעימה והסירו דאגה מליבכם - גם הפעם יזרקו אותנו, רק יצטרכו להמציא סיבה חדשה... 15 המופלאים כאן הרי החליפו כבר את הכנסת, את הממשלה - הם הם הריבון". את דבריו סיים אמסלם באמירה "אז כבוד הריבון, במטותא ממך, עשה חסד עם פשוטי העם היושבים בציון ואל תשיב פנינו ריקם".
כמו כן אמר השר אמסלם טרם כניסתו לבניין בג''צ: "אפשר לבטל את הכנסת ואת הממשלה, חבל על הכסף. למדינת ישראל יש הרבה הוצאות. הם הריבון פה, חמישה עשר איש פה, שהם ינהלו את המדינה כמו שהם מנהלים אותה, ושיקחו גם את האחריות".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לחכ דודי אמסלם, ישר דרך, ולוחם צדק!!! (ל"ת)
    רחל 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אפליה
    חיים 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מקום לקבל דעה של מזרחי!
    סגור