בארץ

בחמאס טוענים שאחד החטופים הישראלים נהרג, דובר צה"ל הגיב

בעקבות חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמעיל הנייה, דובר צה"ל מעדכן ש‏בדקות האחרונות הפיץ חמאס פרסום בטלגרם, הכולל הודעה כתובה בה טען כי בשני אירועים נפרדים נהרג חטוף ונפצעו שתי חטופות על ידי פעילי ארגון הטרור. דובר צה"ל: "אנחנו ממשיכים לבדוק ולברר את אמינות ההודעה"
מערכת ice | 
חמאס (צילום shutterstock)
על רקע המתיחות הביטחונית מול טהרן לקראת מתקפת נקם איראנית בעקבות חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמעיל הנייה, דובר צה"ל מעדכן היום (שני) ש‏בדקות האחרונות הפיץ חמאס פרסום בטלגרם, הכולל הודעה כתובה בה טען כי בשני אירועים נפרדים נהרג חטוף ונפצעו שתי חטופות על ידי פעילי ארגון הטרור.
"בשלב זה, אין לנו כל תימוכין מודיעיני שמאפשר להפריך או לאושש את טענות החמאס", נמסר מדובר צה"ל. "אנחנו ממשיכים לבדוק ולברר את אמינות ההודעה ונעדכן בהקדם בכל מידע שיהיה לנו". שר הביטחון יואב גלנט, אירח היום בלשכתו את חברי ועדת חוץ וביטחון בראשות יו"ר הועדה ח"כ יולי אדלשטיין.
 
 
גלנט סיפק סקירה ביטחונית על התקדמות המלחמה, המאמצים להשבת החטופים והצורך המבצעי בגיוס הולך וגובר של אוכלוסיות נוספות לשירות בצה"ל.
בדבריו התייחס גלנט גם לסוגייה של לחץ צבאי לעומת עסקה: "החובה שלנו כמקבלי החלטות, לחתור להביא את ההישג המבצעי ומצד שני - כמו שהתחייבנו במטרות המלחמה ליצור את התנאים על מנת להשיב את החטופים. ויצירת התנאים באה דרך יצירת הלחץ הצבאי ויכולה להביא אחריה עסקה שתביא את החטופים גם אם זה יהיה ביותר מפעימה אחת".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה