בארץ

דובר צהל לקראת התגובה האיראנית: "אם יהיה שינוי בהנחיות - נעדכן"

דובר צה"ל נתן הצהרה לתקשורת ולאזרחים, עקב השמועות המתגברות על מתקפה מאיראן וחיזבאללה, שלפי הפרסומים עתידה להיות ב-24 שעות הקרובות
מערכת ice | 
דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הערב דניאל הגרי דובר צה"ל עלה להצהרה בתקשורת ואמר: "עוקבים אחרי האויבים שלנו, במיוחד על חיזבאללה ואיראן". כזכור ישראל חיסלה בלבנון את בכיר החיזבאללה פואד שוכר, בתגובה לטבח של הילדים במג'דל שמס. וחיזבאללה הבטיח שינקום את מותו ולא יעבור על זה בשתיקה. בנוסף חוסל בטהרן איסמעיל הנייה ראש הזרוע המדינית של חמאס. ישראל לא לקחה אחריות על חיסול זה, אך איראן מייחסת אותו אליה, וגם איראן הבטיחה לנקום את מותו בתגובה לישראל. ובמידה שיתקפו הוא אמר: "יש לנו תוכניות רחבות ומוכנות גבוה מאוד למשימה הזאת"
בנוסף הגרי הוסיף "במקביל אנחנו תוקפים בלבנון בכל יום, גם היום. אנחנו הגברנו את הסיורים והפטרולים של חיל האוויר, אנחנו תוקפים כל איום שאנחנו מזהים וערוכים ליירט איומים בזמן אמת".
הגרי הבהיר "בשלב זה אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. אנחנו עוקבים אחר תמונת המצב המבצעית ונעדכן את הציבור ככל שניתן. ולבסוף אמר "מהיום אני אהיה פה כל יום כדי לדווח על המצב גם אם לא יהיו שינויים בהנחיות פיקוד העורף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה