בארץ

נתניהו הקדים את הטיסה: בדרך למלחמה בצפון?

בעקבות האירוע החמור במג'דל שאמס בו נהרגו 11 ילדים ובני נוער - הודיע ראש הממשלה כי יחזור לארץ שלוש שעות לפני התכנון המקורי. גורמים בארץ קוראים: לתקוף עכשיו בלבנון. בן גביר כתב כי "נקמת ילד קטן לא ברא השטן"
מערכת ice |  1
שיגור טילים מלבנון (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
בעקבות האירוע החמור במג'דל שאמס, בו נהרגו מירי רקטה 11 נערים וילדים, הודיע היום (שבת) ראש הממשלה שיקדים את חזרתו לארץ. נתניהו סיים את ביקורו בארצות הברית, אך באופן רשמי היה אמור לחזור מאוחר יותר. כעת נודע כי ראש הממשלה יקדים את חזרתו בשלוש שעות והוא צפוי לצאת מוושינגטון ב-19:30 (שעון מקומי). 
החלטה זו נעשתה בצל ביקורת רמה מצד גורמים רבים, בשני צדיה של המפה הפוליטית, שקראו לראש הממשלה לחזור לארץ. רבים, הן בקרב הציבור והן בקרב הפוליטיקאים, קוראים לממשלה להחליט על פעולה צבאית ולתקוף בלבנון. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, צייץ בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) כי: "נקמת ילד קטן לא ברא השטן".
אחרים, מזהירים כי פעולה צבאית עשויה לגרור תגובה חריפה של לבנון, עמה מדינת ישראל לא יודעת בהכרח כיצד להתמודד. תגובה שכזאת עשויה לכלול שיתוק של רשתות החשמל וכן פגיעה בתשתיות התקשורת. בחיזבאללה מכחישים כי הרקטה שנורתה הייתה שייכת להם, אך דובר צה"ל מכחיש את הטענות האלו וטוען כי ארגון הטרור משקר בנוגע לפגיעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנאשם
    רוני 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא בפלורידה
    סגור