בארץ

מתווה פיצויים חדש לעסקים בצפון: "עומדים מאחורי התושבים"

מתווה פיצויים חדש שיגיע בימים הקרובים לאישור ועדת הכספים, יציע פיצוי מלא לכלל העסקים בכל יישובי הגליל העליון ורמת הגולן שנפגעו בעקבות המלחמה "לוחמינו בעורף מביאים את הנצחון בעוצמה, בנחישות וביכולת העמידה"
דורון בלוך | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הודיע על מתווה פיצויים חדש לעסקים ביישובי הצפון, שיכלול פיצוי מלא לכלל העסקים ברמת הגולן והגליל העליון (גולן צפון וגולן דרום). על פי המתווה החדש שיגיע בימים הקרובים לוועדת כספים, כלל העסקים הממוקמים באזורים אלו יהיו זכאים לפיצוי מלא בגין נזקים עקיפים שנגרמו להם בעקבות המלחמה ואבדן הכנסות ורווח בחודשים מאי ויוני 2024 במסלול מחזורים. ככל שלא יחול שינוי במצב הביטחוני באזורים אלו, יוארכו ההתקנות גם לחודשים יולי ואוגוסט 2024.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר על כך "אני רוצה בהזדמנות הזאת לחזק מאוד מאוד את התושבים החלוצים הגיבורים ברמת הגולן, בקצרין ובכלל בגליל. אני רוצה לחזק את המנהיגות האמיצה בגליל העליון ובגולן. לוחמינו מביאים את הניצחון בעזרת השם בחזית, ולוחמינו בעורף מביאים אותה בעוצמה, בנחישות וביכולת העמידה. אנחנו כמשרד אוצר וכממשלה עומדים מאחורי התושבים הגיבורים יחד בע״ה עד הניצחון".
יו''ר ועדת הכספים, חה''כ משה גפני אמר "אני מברך את שר האוצר על פרסום התקנות למתווה פיצויים חדש ליישובי הצפון. שוחחנו על כך לפני כמה ימים וקיימנו ישיבות רבות בוועדת הכספים עם אנשי משרד האוצר ורשות המיסים. ברגע שזה יגיע לוועדה, נתכנס לדיון עם ראשי הערים, המועצות, היישובים ונציגי בעלי העסקים באזור ולאישור"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה