בארץ

ברקע הפגיעה במג'דל שמס: לפיד בביקורת חריפה על נתניהו

על רקע האירוע הקשה בו  פגיעת חיזבאללה במגדל שמס גרמה להרוגים ופצועים רבים, יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד תוקף את רה''מ נתניהו "הוכחה מבישה לניתוק המוחלט שלו"
דורון בלוך |  6
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
לאחר האירוע הקשה היום (שבת) במג'דל שמס, בו בעקבות פגיעה טיל או כטב"מ של חיזבאללה פגע ישירות במגרש כדורגל, הרג תשעה ופצע רבים נוספים. יו''ר האופוזיציה חה''כ יאיר לפיד תקף בחשבון ה-X שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו על התנהלותו.
בדבריו, כתב חה''כ לפיד ביקורת חריפה על התנהלותו של רה''מ נתניהו "ראש הממשלה נתניהו צריך בשעות כאלה להיות בישראל ולקחת חלק בניהול המלחמה. העובדה שטרם החליט על חזרה לישראל היא עוד הוכחה מבישה לניתוק המוחלט שלו ובעיקר לזה שלא אכפת לו משום דבר חוץ מעצמו".
כמו כן,  בפרסום נוסף, כתב לפיד בשפה האנגלית "ארגון הטרור הנתמך על ידי איראן, חיזבאללה, הרג ילדים ישראלים חפים מפשע בזמן ששיחקו בחוץ. יש לנו אחריות להגן על אזרחינו ולהחזיר את הביטחון. המצב בצפון לא יכול להימשך. העולם חייב לעמוד לצד ישראל בעודנו מגנים על עצמנו".
מוקדם יותר כתב לפיד על האירוע "הלב נשבר על האובדן הכבד במג׳דל שמס. ילדים ואזרחים לא צריכים לאבד כך את חייהם. ממשלת ישראל חייבת לשים סוף להפקרות בצפון. ככה זה לא יכול להימשך".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לפיד הולך ונחלש....לא מעורר אמון וביטחון
    ליאור 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעבר דוקא הצבעתי לו
    סגור
  • 4.
    הוא צודק
    שירי 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הגיוני ששוב ילדים מתים אחרי ה 7 לאוקוובר במשמרת של נתניהו. הוא לא מטפל בבעיות במדינה שיקח אחריות או שיתן למישהו אחר לטפל ולסיים עם כל המלחמות הללו. זה רק מראה שהוא לא מספיק מאיים ומפחיד ובטח לא פועל מספיק אם מכל כיוון תוקפים אותנו. הגיע הזמן שינהל את המדינה כמו שצריך או שילך הביתה
    סגור
  • 3.
    לפיד את המיותר בכנסת
    סימה 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לביתך.
    סגור
  • ממש צודק
    מסעוד 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה לפיד לעומת מנהיג הדור אמסלם ולעומת אושיית הימין קרעי ומה עם דיסטל או מאי גולן או אבי דיכטר הגיבור. רק עם הגיבורים האלו ננצח.
    סגור
  • 2.
    לפידוס
    פיני 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלפיד המאוס
    סגור
  • 1.
    לפיד, תקף כך את ראש הממשלה גם לפני המלחמה. אז מה חדש? (ל"ת)
    שם 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור