בארץ

בעקבות הפגיעה בצפון: נתניהו מקיים התייעצות בטחונית

בעקבות האירוע הקשה במג'דל שמס, רה''מ בנימין נתניהו שעדיין שוהה בארה''ב מקיים כעת התייעצות בטחונית. שר הכלכלה ניר ברקת "לשנות לחלוטין את המשוואה בצפון"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לאחר שחיזבאללה פגע היום (שבת ) על ידי שיגור רקטי במגרש כדורגל במג'דל שמס שבצפון הארץ, פגיעה בה נהרגו תשעהונפצעו עוד רבים, ראש הממשלה בנימין נתניהו שעדיין שוהה בארצות הברית הברית ברצף פגישות, עודכן מוקדם יותר היום בפרטי האירוע במג'דל שמס.
מלשכתו נמסר, כי  רה"מ נתניהו מקיים כעת התייעצות ביטחונית נוספת עם מזכירו הצבאי אלוף רומן גופמן. ובהמשך יקיים הערכת מצב ביטחונית עם כל ראשי מערכת הביטחון.
שר הכלכלה ניר ברקת הגיב על האירוע הקשה בחשבון ה-X שלו ״ישראל צריכה לשנות לחלוטין את המשוואה בצפון. מדינת לבנון וחזיבאללה חייבים לשלם מחיר כבד על האסון הכבד במג׳דל שמס ועל הטרור שהם מפעילים בחזית הצפון. על הקבינט לשנות גישה ולעבור מהכלה להתקפה. דם תושבי הצפון איננו הפקר. אני משתתף בצער המשפחות במג׳דל שמס. זהו עוד פשע מלחמה שמצטרף לשורה של פשעי מלחמה מאז ה-7 באוקטובר״.
חה''כ מירב כהן אמרה "טבח של ילדים ונערים במג'דל שמס. אי אפשר להכיל מראות מזעזעים כאלה. הלב שלי עם המשפחות, עם תושבי היישוב ועם כל אחינו הדרוזים. דין מג'דל שמס = דין ניר עוז = דין תל אביב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה