בארץ

עימות חריף בוועדת החוקה: "תסתכל להן בעיניים"

עימות סוער פרץ בין חה''כ שמחה רוטמן לבין חה''כ יוראי להב הרצנו, כאשר הרצנו הציג תמונת תצפיתניות חטופות בעזה. רוטמן השיב "תתבייש לך. אין לך מעצורים" וביקש ממנו לצאת. על כך השיב לו הרצנו "במקום להוציא אותי - תוציא את החטופים מעזה"
דורון בלוך | 
שמחה רוטמן (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
עימות חריף התקיים היום (ראשון) במהלך דיון בוועדת החוקה על הצעת חוק למינוי נציב תלונות הציבור על השופטים, כאשר חבר הכנסת יוראי להב הרצנו (יש עתיד) הציג את תמונת התצפיתניות החטופות בעזה ופנה אל יו"ר הוועדה שמחה רוטמן (הציונות הדתית) : "תסתכל להן בעיניים, תסתכל להורים שלהן בעיניים".
בדבריו, תקף חבר הכנסת הרצנו את יו''ר הועדה חה''כ רוטמן, ואמר: "בזמן שהן בעזה אתה מנהל דיונים שאין להם שום קשר. תענה מה אתה כדי להוציא אותן מעזה? איך הדיון הזה מקדם את השחרור שלהן?"  
עוד הוסיף חה''כ הרצנו לטעון כנגד רוטמן "אתה לא יכול לנהל את הוועדה הזאת, ובוודאי שלא להוביל תיקונים, כי אתה אחראי לאסון הכי גדול שקרה ליהודים מאז השואה. כשיהיה פה מנהל ועדה אחר - נדון. אתה סיימת את התפקיד שלך, אין לך סמכות מוסרית ולגיטימציה לתקן פה שום דבר. אתה צריך ללכת הביתה כשאות קין גדול על מצחך".
בתגובה השיב לו חבר הכנסת רוטמן: "תתבייש לך. לטובת פיליבסטר בזוי מבזה תמונה של חטופים. אין לך מעצורים" וביקש מחה'''כ הכנסת הרצנו לצאת מהוועדה. על כך השיב לו הרצנו "במקום להוציא אותי - תוציא את החטופים מעזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה