בארץ

בכיר בתעשייה האווירית: בזמן המתקפה האיראנית - העובדים ישנו

יו"ר ועד העובדים בחברה יאיר כץ השתתף באירועי שבתרבות. במהלך האירוע התבטא בנושא הסכסוך המתמשך עם משרד האוצר בעקבות הבקשה להחזרת השכר, על מערכת ההגנה האווירית ועל יכולות התקיפה של המדינה. לטענתו ישראל מחזיקה ב"נשק יום הדין"
מערכת ice |  1
התעשייה האווירית (צילום Markus Mainka / Shutterstock)
יאיר כץ, יו"ר ועד העובדים בתעשייה האווירית השתתף באירוע שבתרבות ובמהלכם התבטא באופן חריג במספר נושאים הקשורים לחברה, למערך ההגנה וההתקפה האווירית של ישראל ועל הסכסוך עם הממשלה ושר האוצר. בצל ההסלמה האפשרית בצפון והחשש ממלחמה נרחבת עם לבנון סיפר כץ כי לדעתו לישראל "יום הדין" שיכול להגן על ישראל. לדבריו, במידה ומדינות רבות יתקפו יחד את ישראל בו זמנית לישראל יש נשק שובר שיוויון. כץ סיפר גם המחלוקות עם האוצר וראש הממשלה וכן על האופן בה התנהלה החברה במהלך מתקפת הטילים מאיראן
ועד העובדים של התעשייה האווירית נמצא בסכסוך משמעותי עם משרד האוצר והעומד בראשו. כץ אמר כי הוא מבקר באופן חריף את ראש הממשלה ושר האוצר על אופן ניהול התעשייה האווירית. חלק מהביקורת נסובה סביב ההחלטה של משרד האוצר לדרוש מעובדי החברה להחזיר את תוספת השכר שקיבלו משום שהיא עומדת בניגוד לסולם השכר בחברות הממשלתיות. התעשייה האווירית סיכמה שנה מוצלחת במיוחד בצל המלחמה המתמשכת ועסקאות שנרשמו עם מדינות זרות, בין השאר עם גרמניה. 
כץ התייחס גם למערך ההגנה האווירית של ישראל. על-פי דיווח CNN גורמים אמריקנים הביעו חשש כי מערך ההגנה האווירית של ישראל, כולל כיפת ברזל, לא מסוגל להתמודד עם מלחמה מלאה עם לבנון. כץ התמקד במאמצים של התעשייה האווירית בהגנה על ישראל במהלך מתקפת הטילים האיראנית. כץ טוען כי בזכות הערכות מוקדמת חלק מהעובדים יכלו ללכת לישון ללא חשש ולקום לבוקר שיגרתי לאחר מכן כאשר, לדבריו, הצילו את מדינת ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל דאגה, בג"ץ, יועמשים יוציאו צווים האוסרים לשימוש בנשק
    בוריס 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל דאגה, בג"ץ, יועמשים יוציאו צווים האוסרים לשימוש בנשק "שובר השוויון" הזה.... לכן עד ששני הגופים השולטים האלה במדינה לא יאבדו פה שלטון שלהם, לא ישתנה כנעט כלום לטובה.
    סגור