השוק

לאחר רבעון מוצלח במיוחד: זו ההחלטה של התעשייה האווירית

החברה תעניק למדינה דיבידנד של 580 מיליון שקל. בצל המלחמה נרשם זינוק משמעותי בהכנסות. תזרים המזומנים מהפעילות השוטפת עמד על 1.54 מיליארד דולר. המנכ"ל, בועז לוי, מסר: "נמשיך ונפעל להעצמה הבלתי מתפשרת של היכולת הטכנולוגית של מערכת הביטחון"
מערכת ice |  3
התעשייה האווירית (צילום קרדיט דוברות התעשייה האווירית)
דירקטוריון התעשייה האווירית אישר היום (חמישי) דיבידנד למדינה בגובה של 580 מיליון שקל. הדירקטוריון, בראשותו של ח"כ ושר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, פעל בעקבות הצעת המנכ"ל והנהלת החברה. החלטה זו מתקבלת על רקע שנה רווחית במיוחד לתעשייה האווירית. 
בצל המערכה הצבאית במלחמת חרבות ברזל חוותה החברה זינוק של 49% ברווח הנקי ל-318 מיליון דולר. בנוסף, רשמה החברה גידול משמעותי בהיקף המכירות ל-5.3 מיליארד דולר וצבר ההזמנות עלה על 18 מיליארד דולר. תזרים המזומנים מהפעילות השוטפת עמד על 1.54 מיליארד דולר. 
החברה שיחקה תפקיד משמעותי בהגנה על ישראל מפני מתקפת הטילים האיראנית. מערכת החץ ומערכות שונות בחברה סייעו לבלום את הטילים ששוגרו לישראל. קנצלר גרמניה, אולף שולץ. ביקר בתצוגת התעשייה האווירית בברלין והתרשם מפעילותה. גרמניה חתומה על העסקה הבטחונית הגדולה ביותר בתולדות ישראל עם התעשייה האווירית. בנוסף, התעשייה האווירית הקימה מרכז מבקרים בוושינגטון כחלק מחזונו של היו"ר פרץ להרחבת פעילות החברה בארה"ב. 
למרות ההתפתחות בשוק הבינלאומי החברה מוסרת כי היא ממשיכה לתת עדיפות לצה"ל ולכוחות הביטחון הישראלים. בהודעה לתקשורת בה נמסר על הדיבידנד המוענק למדינה מסר פרץ: "אין ספק כי המשך הצמיחה הגדולה כל כך, תוך מתן עדיפות לצה"ל ולכוחות הביטחון ובאותה עת השמירה על לקוחותינו בחו"ל, מתאפשרת בזכות המנהלים, המנהלות, העובדים והעובדות ולכן גם הם זכאים ליהנות מבונוסים ומחלוקת רווחים וכך יהיה!"
העברת הדיבידנד תבוצע לאחר תיאום בין יו"ר הדירקטוריון בתעשייה האווירית לשרים הממונים ומנהל רשות החברות באשר לחלק היחסי שיועד להשקעות בצרכי החברה שנוצרו בעקבות המלחמה. מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי, הגיב גם הוא להחלטה ואמר: "בתקופה זו של מלחמה בישראל, נמשיך ונפעל ללא לאות להעצמה הבלתי מתפשרת של היכולות הטכנולוגיות של מערכת הביטחון ושל כלל לקוחותינו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה התרומה של פרץ
    יוסי 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מופלטות וקפה שחור טוב.
    סגור
  • 2.
    רבע מוצלח ? למי ?
    ארי 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בודאי שלא למדינה.נ
    סגור
  • 1.
    יש לי אחלה תחושה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאני יודע מה המדינה תגיד לתעשיות הביטחוניות:מה,זה הכל?! מה זאת אומרת צריך לממן את החרדים!!!!! וכמה מיסים שיתנו זה לא מספיק כדי לרצות כאלה שעינם צרה!!!!! כל מי שלא מלמד את בנו אומנות(מקצוע),כאילו לימד אותו ליסטות(לגנוב)-תלמוד בבלי!!!!
    סגור